Missä ajassa juokset 10km?
Kommentit (11)
Mä oon maailman hitain juoksia varmaan, mutta vastaan kuitenkin. 10 km matkan olen juossut elmässäni toistaiseksi 3 kertaa ja paras aika on 1 tunti 11 minuuttia.
..koska noin 9 kilometriä menee tunnissa ja 10 minuutissa niin 10 kilsaa varmaan ottaisi jotain tunnin ja 20 minuutissa.
vauhti on vielä hidas eli 1 t 20 min. Kesän lopussa olisi tavoitteena 1 t 10 minuutin aika.
10km,ja aika oli 1h27min. Tärkeintä oli vain jaksaa juosta tuo matka :) -ap
Mä oon maailman hitain juoksia varmaan, mutta vastaan kuitenkin. 10 km matkan olen juossut elmässäni toistaiseksi 3 kertaa ja paras aika on 1 tunti 11 minuuttia.
Mulla menee kanssa reilusti tunti, en tiedä tarkkaa aikaa. Puolimaratonin (21 kilsaa) juoksin aikaan 2.55 :D HElsinki City runilla, ja melkein sata oli vielä hitaampia kuin minä! Ja siis todella ns. juoksin koko matkan, en kävellyt yhtään :D Jaksamista löytyy siis ihan hyvin, vielä pitäisi vauhtia saada!
Yhden kesän harjoittelun jälkeen pystyin juoksemaan jopa 3km yhteen menoon. Se oli jo saavutus mulle :)
säännöllisesti lenkkeilen, yleensä lenkit 8-9km keralla useita kertoja viikossa yleensä menee n. 55 min. 10-12 km lenkkejä säänn myös joihin menee n. 1h10min. Koskkaan en ole yrittänyt vetää täysillä koko matkaa, niikuin tehdä ennätystä vaan menen vain itselle sopivaa vauhtia mikä tuntuu hyvälle.
Pidemmällä matkalla vauhti hidastuu vähän.
Mulla menee kanssa reilusti tunti, en tiedä tarkkaa aikaa. Puolimaratonin (21 kilsaa) juoksin aikaan 2.55 :D HElsinki City runilla, ja melkein sata oli vielä hitaampia kuin minä! Ja siis todella ns. juoksin koko matkan, en kävellyt yhtään :D Jaksamista löytyy siis ihan hyvin, vielä pitäisi vauhtia saada!
Lenkkipolulla juoksee ajokoirannäköiset hirmuvauhtia ohi, joten olen ajatellut olevani maailman hitain. Missään massatapahtumissa en ole ollut juoksemassa.
Ap:lle lohdutukseksi, että se mun eka näistä kolmesta meni aikaan tunti ja kakskytkaks. Toisella kerralla 5 min parannusta aikaan, kun osasi säätää vauhtia hieman. Onnea sinulle saavutuksesta!
Menisi siis varmasti nopeampaa, mutta en ole pinkonut täysiä. Mutta siis jos juoksen sellaista normaalia vauhtia, niin menee 50 minuuttia. Hissutellen tunti.
En vielä juokse missään ajassa mutta aloitin juoksemisen viime viikolla, joten toivoisin, että kesän lopulla jaksaisin juosta jo 10km matkan. Ajalla ei ole mitään väliä :)