Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isabel Allende?

Vierailija
29.05.2010 |

Millaista luettavaa? Onko raskasta? Mulle aloittaminen on niin vaikeeta, mutta kun vauhtiin pääsee niin ahmin kirjoja. En nyt tiiä jaksanko edes aloittaa kun näyttää niin paksulta kirjalta. Kirja on siis Auroran muotokuva ja olen sivulla 5...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaanlukenut romaaneja, mutta muistan joitakin hänen kirjoistaan. Itseäni kyllä jossain määrin kiinnosti. Maaginen realismi jotain sellaista, että tähän tavalliseen elämään yhdistetään joitain sadun tai taianomaisia piirteitä, jotain ei ihan tavallista. Mutta tuosta kirjasta en mitään tiedä.

Vierailija
2/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, en ole kaikkia sen kirjoja lukenut, ainoastaan Henkien talon ja Äärettömän suunnitelman joskus kauan sitten, ja lisäksi omaelämänkerralliset "Paula" ja "La suma de los días", joista tykkäsin. Taisin lukea myös "Eva Luna":n joskus, ja se oli aika puppua. Kaiken kaikkiaan ne on kyllä aika kevyttä, nopeasti etenevää luettavaa. Noita uudempia romaaneja en ole lukenut, en osaa sanoa millaisia ne on, mutta vaikea kuvitella että kovin raskaita olisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tää ei ollutkaa nimiketju. no minusta kuitenkin Mariella Cinderella olisi kaunis nimi!

Vierailija
4/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen koko ajan jotakin, mutta Allende ei ollut makuuni.

Vierailija
5/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuvaa tarinankerrontaa. Mutta henk koht minä pidän enemmän ihmiskuvauksista, en sellaisesta yleisestä kerronnasta.

Vierailija
6/6 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tää ei ollutkaa nimiketju. no minusta kuitenkin Mariella Cinderella olisi kaunis nimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi