Jestas, musta on tullut keski-ikäinen:
Kuuntelen Juha Tapiota ja sanat koskettaa. Voih.Eih.
Kommentit (28)
Kari Tapiota kuuntelee, elinpäivät voit laskea yhden käden sormilla.
kuusi vuotta sitten kävin vielä konserteissa kuuntelemassa rockbändejä, nyt istun kolmen mukulan kanssa kotona ja kuuntelen YouTubesta Juhaa.
T: Ap
Mä ajattelin just ihan samaa, kun Johanna Kurkela soi ja sanat on niin ihanat. :D
Kroppa on onneksi itselläkin kiinteä, ettei tarvi toisista ärsyyntyä. :D
Musta ei varmaan koskaan tule noin keski-ikäistä
Jos musiikki on paskaa, se ei omalla vanhenemisella siitä parane :)
alkaa nuorempia kyräilemällä kyttäilemään.
Toi Kari Tapio läppä oli tiputtava :D
T: Ap
ja tajusin olevani porukan vanhimmasta päästä. Mua ei todellakaan kiinnosta tietää kenen miehellä on suurin "kyrpä". Ja ihan yhden käden sormilla voin laskea montako kertaa olen ollut puolen vuoden aikana viihteellä. Muut laskivat montako kertaa tässä kuussa ja montako kymmentä alkoholiannosta juovat viikonloppuisin. Ja ikää mulla 33. Vai olinko sittenkin vain hyväkäytöksinen kun en ruvennut mieheni seksitaitoja mollaamaan julkisela paikalla?
kaverille, joten vein kahvipaketin...
kun pyysin miestä tuomaan kaupasta pari sauna siideriä. Ikinä en ole kotona muuten vaan ottanut yhtään siideriä/kaljaa tms. Aina olen ollut ulos lähdössä jos korkin avaan.
Ihan kuin minun kirjoittamia. Ja pahinta tässä on se, että olen 23.
Kuuntelen Juha Tapiota ja sanat koskettaa. Voih.Eih.
Peilissäkin näkyy ikääntymisen merkkejä. Tai siis naamassa, peilistä katsottuna. =) Ikää 32.
No, musta Danny alkaa vaikuttaa jo ihan sexyltä...
ei ikääntymisestä. Ellei sitten dementiaa pukkaa..
oon ollut Kari Tapion keikalla ja ikää 34v... Se on nyt sit tässä nuoruus on mennyt
esiintyy Provinssissa tänä kesänä.
on ilmestyny allit. Vielä hetki sitten luulin olevani 25 v. Nyt kertaheitolla tajusin olevani jo lähellä neljääkymppiä.
Kari Tapio esiintyy Provinssissa tänä kesänä.
Just olin pääsemässä yli tästä 3-kympin kriisistä..Mä tosiaan olen sitten jo vanha, kun moni noista pätee minuun :D
Tää kyllä kirvoitti huutonaurut! Oliko se edes mitään trendikästä erikoiskavia? Älä vaan sano, että perus-Costa Ricaa tai Presidentiä... :D
ja noin keski-ikäistä ei minusta tule ikinä.
Tai ehkä kyse on vain hyvästä musiikkimausta...
Tapaan töissä ihmisiä ja joka kerta paljastuu heidän syntymävuotensa. Olen järkyttynyt! Mä en todellakaan näytä niin vanhalta kuin ne muut kolmivitoset! (ainakaan en suostu uskomaan tähän!)
ja olet alkanut kyräilemään kaikkia kiinteäkroppaisia ja hoikkia nuoria naisia?