Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin sadehanskat tai kintaat ittelleni?

Vierailija
28.05.2010 |

Ootteko nähnyt jotain aikuisille sopivia vedenpitäviä käsineitä? Tuli vaan mieleen, kun näpit jääty tuolla sateessa pyörräillessä... Onks ne jotain kurarukkasenmallisia vai jotain ihan toisenlaisia? Kun en muista koskaan nähneeni. Toisaalta villalapasilla pärjää aika hyvin, kun ne ei oo niin kylmät märkänäkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sellaiset kumiset siivoushanskat sormikkaiden alle :) Ihmettelenkin, miksei lapsille tehdä tuollaisia saumattomia kumihanskoja. Pitävät vettä täydellisesti, toisin kuin kaikki lasten "muka" vettä pitävät hanskat ja rukkaset.

Vierailija
2/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sellaiset kumiset siivoushanskat sormikkaiden alle :) Ihmettelenkin, miksei lapsille tehdä tuollaisia saumattomia kumihanskoja. Pitävät vettä täydellisesti, toisin kuin kaikki lasten "muka" vettä pitävät hanskat ja rukkaset.

Sormikkaiden alle? Miten se onnistuu... eikö kumihanskat kannata laittaa sormikkaiden päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin näitä sadepäivänä leikkipuistossa. En kehdannut ihan kumihanskat näkyvillä mennä. Tuosta kun ei edes huomaa, että alla on jotain hassua :)

Vierailija
4/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neopreenihanskat. Niitä käyttää mm. talvikalastajat, veneilijät, sukeltajat jne.. Just pyöräilyynkin sopivat

Vierailija
5/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neopreenihanskat. Niitä käyttää mm. talvikalastajat, veneilijät, sukeltajat jne.. Just pyöräilyynkin sopivat

Eikös neopreenista mene vesi läpi ja se jää sellaseks nihkeeksi ällöksi?

Vierailija
6/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevia kumihanskoja ulkoillessa (hikoaahan niissäkin sormet nihkeiksi ällöksi), niin eiköhän tuo ole aivan yks lysti..

Vierailija
7/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevia kumihanskoja ulkoillessa (hikoaahan niissäkin sormet nihkeiksi ällöksi), niin eiköhän tuo ole aivan yks lysti..

Sitten oiskin hyvä jos ois ihan sellaset kurarukkasen tapaset rukkaset, joihin sais "hikeä syövät" villakäsineet alle.

Vierailija
8/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein myynnissä vedenpitäviä hanskoja; ihan siis tavallisia, siistejä hanskoja jotka pitää vettä. Mun käden koko on aika pieni ja ihan tuolta osastolta olen löytänyt sopivia, mustia ja viininpunaisia hanskoja. Ovat hyviä käytössä, ja varsinkin sadesäällä pyörällä polkiessa.

Vierailija
9/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

North Facen vedenpitäviä käsineitä, joissa on Drymax tai gore-tex kalvo.

Vierailija
10/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein myynnissä vedenpitäviä hanskoja; ihan siis tavallisia, siistejä hanskoja jotka pitää vettä. Mun käden koko on aika pieni ja ihan tuolta osastolta olen löytänyt sopivia, mustia ja viininpunaisia hanskoja. Ovat hyviä käytössä, ja varsinkin sadesäällä pyörällä polkiessa.

Kiitos vinkistä, pitääpä vilkaista näitä. Onks ne siis jotain goretexin tapaista vai ihan muovirukkasia?

Vierailija
11/12 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttää siis ihan tavallisilta aikuisten hanskoilta, kangasta ovat. Mun hanskoissa on tommonen peruskangas ulkopinnalla ja kämmenosassa nahkaa (tai "nahkaa", mitä lie ;). Mun hanskat on kokoa 7, en tiedä montako numeroa isompia sieltä vielä löytyy.

Aikuisille löytyy urheiluvälineliikkeestä ihan vastaavia, mut on todella hintavia verrattuna näihin lastenhanskoihin, jokta maksaa reilusti alle kympin per pari. Mä unohtelen hanskojani usein vähän kaikkialle, ja siksi yritän aina etsiä sen halvimman vaihtoehdon, joka nyt löytyi lastenosastolta.

Vierailija
12/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä sadehanskoja tai vaikka "kurarukkasia" aikuisten kokoa löytyy esim. suuremmista työkalukaupoista, motoristeille tarkoitetuista liikkeistä ja sitten aivan perinteiset kurahanskat may.rain.fi nimiseltä kotimaiselta valmistajalta (ne ovat aivan samaa mallia kuin lapsilla mutta kuitenkin aikuisten kokoja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan