Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu jos tekee negat. raskaustestin, viettää railakkaan

Vierailija
28.05.2010 |

illan baarissa ja sitten parin päivän päästä tekeekin positiivisen testin?

Mitä kaikkea vaaraa tuosta on? Pitääkö mennä johonkin erikoistarkkailuun? Pitääkö ensimmäistä neuvolaa varatessa kertoa tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta morkkis tulee, jos lapsi ei olisikaan ihan terve.

Vierailija
2/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan alussa. Silloin sikiön ja äidin verenkierrot ovat erilliset, eikä baari-illasta ole haittaa. Jos jatkaa kosteita iltoja positiivisen testin jälkeen, niin sitten kannattaa jutella neuvolassa tuesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ylensä tuossa vaiheessa mitään ongelmia seuraa. Täysin mahdotonta se kai ei ole, mutta erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
4/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri kylässä ulkomailta pari viikkoa. Illat oli siis ihan alussa, enkä vielä sillon aavistanutkaan että olisin raskaana.

Lapsi on jo 5 v ja ihan terve.

Vierailija
5/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan baarissa ja sitten parin päivän päästä tekeekin positiivisen testin?

Mitä kaikkea vaaraa tuosta on? Pitääkö mennä johonkin erikoistarkkailuun? Pitääkö ensimmäistä neuvolaa varatessa kertoa tästä?

Mikäli neuvolantätiä on uskominen ei vielä tuossa vaiheessa mitään. Itse kerroin kun olin huolissani. Mitään erikoistarkkailua ei tule tuollaisesta. Onnea plussauksesta. :)

Vierailija
6/6 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottava olo itsellä kun tajusin mitä on tapahtunut, mutta helpottaa kuulla että muillakin on samasta kokemuksia eikä mitään kamalaa ole käynyt...