Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 10kk enää vauva?

Vierailija
28.05.2010 |

Mun mielestä ei varsinaisesti.Alkaa olemaan jo taaperon puolella..vai?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opettelee kävelyä jne.

Vierailija
2/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tapauksesta. Meidän 9kk tyttö alkaa, siis mun mielestä, olemaan enemmän taaperon puolella kun vauvan. Liikkuu jo näppärästi ja "puhetta" piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alle vuoden ikäinen on vauva. puhutaanhan aina vauvavuodestakin..

Vierailija
4/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenmoista, en osannut heistä enää vauva-sanaa käyttää :)

Vierailija
5/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaskin on vauva. Esikoinen kyllä tuntui tosi "isolta" jo alle 1-vuotiaana, mutta nyt useamman lapsen perspektiivillä meidän viimeinen oli viellä 2-vuotiaanakin vauva... 1-vuotias on sellainen kävelevä vauva.

Vierailija
6/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10kk kävelee lyhyitä matkoja eikä ole muutenkaan sellanen vauvamainen, leikkii, osaa muutaman lusikallisen syödä itse, juo nokkamukista itse yms.

En osaa pitää enään vauvana, taaperona ennemmin.

AP

Vierailija
7/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleja 10kk ikäisiä, jotka ei osaa juoda nokkamukista itse?

Vilpittömästi kyselen, kun meidän 10kk (joka ei vielä kävele tms.) on kyllä jo puolivuotiaasta tuon taidon osannut.

Vierailija
8/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lusikan suuhun ja sanoo jo neljä selvää samaa + ymmärtää paljon ja kommunikoi juttuja omalla tyylillään.

Vierailija
9/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on yllättävän paljon.Ja sitten taas on myös joitain 4-vuotiaita jotka juo pelkästään nokkamukista,eivätkä osaa juoda normaalista mukista/lasista.

Vierailija
10/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset juoneet nokkamukista ollenkaan. en ole sitä ees antanut, kun en koe tarpeelliseksi. Mutta asiaan. on 10kk minusta vielä vauva, vaikka käveliskin. Sen huomaa sit, kun omat lapset on vanhempia niin kymmenkuiset todella ovat vauvoja. Eilen ystäväni 10kk vauva mukana kahvilareissulla ja vauvahan se toki oli, vaik jo vähän pikkupojan näköä.

Vierailija
11/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleja 10kk ikäisiä, jotka ei osaa juoda nokkamukista itse?

Vilpittömästi kyselen, kun meidän 10kk (joka ei vielä kävele tms.) on kyllä jo puolivuotiaasta tuon taidon osannut.

Toi sun kommenntti on aika vajakki...ei millään pahalla...

Vierailija
12/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveli vasta 15-kuisena.

Vierailija
13/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lapsesta! Oma lapseni ei tunnu oikein enää vauvalta nyt 10kk iässä; vilkas ja eläväinen lapsi, joka viihtyy parhaiten pystyasennossa. Ei edes mielestäni näytä enää vauvalta kasvoiltaankaan ja vauvamainen jokeltelukin on jo taakse jäänytttä.

Joku toinen 10kk, joka on vasta oppinut konttaamaan eikä jokeltelekaan vielä, tuntuu kyllä vielä vauvalta ja kutsuisin helpommin vauvaksi tällaista lasta kuin omaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi