Onko kenelläkään täällä olevista ulkomaalaista miestä/naista?
Kommentit (16)
Ihan EU-maista. Valitsin hänet varmaan, koska rakastuin häneen. Siitä on jo tosin 20 vuotta ja edelleen onnllisesti yhdessä
Miksen olisi valinnut? On hauska, ahkera, luotettava ja kaikin puolin passeli.
suomalaiset miehet on niin rumia ja kylmiä. oma mieheni rakastaa mua palavasti kaikkine ylikiloinenikin. ei päästäisi mua yksin mihinkään, niin rakastunut on.
Mun mies on ranskalainen. Valitsin hänet koska rakastuin häneen, tietysti. Hän on minulle just se oikea.
suomalaiset miehet on niin rumia ja kylmiä. oma mieheni rakastaa mua palavasti kaikkine ylikiloinenikin. ei päästäisi mua yksin mihinkään, niin rakastunut on.
on niin mustasukkanen ?
Turkista kotoisin oleva kurdi.
Rakastuimme, ei se sen rationaalisempaa "valintaa" ollut. Tekeekö joku valikoimista. Kohta 20 v tunnettu, avioliittoakin tulee jo 14 v täyteen.
koska toinen vanhemmista on suomalainen. Miksi valitsin hänet ? Rakastuttiin ja on ihana luonne.
Naimisissa pian jo 20 vuotta ja hyvin menee edelleen. En pois vaihtaisi!
: kaikenmaalaiset karvapäät rivissä ja siitä sitten :mä otan ton!
: kaikenmaalaiset karvapäät rivissä ja siitä sitten :mä otan ton!
Kyllä mä sain ainakin valita, ei nyt ihan rivissä olleet mutta jonossa, ja hyvän valitsinkin.
Tapasimme, tutustuimme, ihastuimme ja sitten rakastuimme. Siksi valitsin hänet :).
Suomalaisissa miehissä ei mielestäni ole mitään vikaa noin yleisesti ottaen. Varmasti suurempi todennäköisyys löytää hyvä suomalainen mies kuin hyvä pohjoisafrikkalainen. Näin "tavallisen" suomalaisen naisen näkökulmasta siis.
asumme euroopassa ja naimisissa olemme olleet jo 20 vuotta! En "valinnut" häntä tai hän minua, mutta satuimme vain rakastumaan ja hienosti menee näin monenkin vuoden jälkeen.
Turkista. Koska rakastuin häneen.
Hän vaan on paras ja fiksuin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Sillä että olemme eri maista kotoisin, ei ole suhteessamme mitään merkitystä.
tapasimme. Oikeastaan minä en valinnut häntä, vaan hän valitsi minut, melkein vuoden jahtaili :) Sitten lämpenin ja tyytyväinen olen ollut.
valitsin, koska hän oli kertakaikkiaan niin kiva.