Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin miehen joka on pitkä ja iso

Vierailija
28.05.2010 |

huumorintajuinen ja supliikki mies. Tahtoisin naimisiin,matkustella ja perustaa perheen uuden miehen kanssa,edetä kuitenkin hitaasti,mutta tämä olisi joskus päämääränä. Tahtoisin Tehdä asiat aivan toisin kuin nykyisessä suhteessani,koska enää en ole kakara,vaan aikuinen. Tahtoisin olla hyvissä väleissä miehen suvun kanssa,olla kuin yhtä perhettä! Tahtoisin että meillä miehen kanssa olisi yhteisiä ystäviä,joiden luona voisi kyläillä ja joskus viettää iltaa. Tahtoisin että meillä on samanlaiset arvot ja moraali. Tahtoisin työtä pelkäämättömän miehen joka kantaa vastuunsa. Miehen joka on jo valmis asettumaan aloilleen ja joka hyväksyisi ja välittäisi myös pienestä tyttärestäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ne ei olisi tässä suhteessa saavutettavissa?

Tiedän kokemuksesta että joitain asioita joutuu repimään verille että voi muuttaa suuntaa mutta jos pinintäkään mahdollisuutta saada nykyisestä toimiva, niin kannustan kovasti yrittämään ja tekemään töitä sen eteen.

Ihan vaan jo siksi että paluuta ei lähdettyä useinkaan ole eikä tarvitse ainakaan jossitella kun on kaikkensa tehnyt.

Ja jos se ei auta ja kaikki terapiat yms. on käyty niin sitten vaan eteenpäin.

Vierailija
2/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika pieni, ja minusta on mukavampaa jos mies ei ole 2-3 kertaa minua isompi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku asiat ei ainakaan ole. Miehellä on jotenkin vääränlainen kuva minusta,vanhojen riitojemme ja sanojemme vuoksi. Hän pitää minua itsekkäänä ja muuta sellaista mitä en ole. Hän ei nää sitä hyvyyttä mikä minussa todellisuudessa on. Minä pystyn näkemään miehen hyvyyden,mutta aika usein sen peittoaa jokin muu..Mies haluaa eri asioita kuin minä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme