Euroviisuista?
Mitäs tykkäätte tämän vuoden viisufinalisteista? Oliko yllätyksiä? Oma TOP3:si ja ketä veikkaat kolmen kärkeen todellisuudessa?
Kommentit (24)
Ap olisi toivonut Kuunkuiskaajien ihanaa esitystä finaaliin, vaikken kärkeen sitä oliskaan uskonut.
Eilisistä yllätti ehkä eniten Kroatien kaunotarten tippuminen finaalista ja se Ukrainan kammotuksen pääseminen finaaliin. Se biisihän on sen tytön itsetekemä propagandabiisi, joka ei ollut se kansan valitsema (äänestyksen voittajabiisi oli sääntöjen vastainen). Ai niin ja oliko ne nyt liettualaisia ne shortsipojat, ne ois piristäny finaalia kummasti!
Mun oma TOP3, ei järjestyksessä: Norja, Saksa ja Tanska. Veikkaan kolmen kärkeen Saksaa, Israelia ja sitten jotain niistä pimuista, vaikkapa Azerbaizanin typykkää.
Tarrasivat toisiaan kädestä vain koska tuulikone oliisi muuten puhaltanut kumoon. Ei kauheasti vaikuttanut rakkauslaululta.
Norjan laulajan englanti häiritsee: My hard is yours...
Toivon Israelille voittoa. Pojan karisma tulee ruudusta läpi ja kieli on suunnattoman kaunis.
2
Tiedän kyllä noi Tanskan ja Norjan puutteet, mutta olen tuollaisen purkkapopin ystävä täysin, eli kepeät melodiat vetoavat kliseisyydestään huolimatta.
Elättelen toiveita, että Didrik muistaa ääntää heartin epänorjalaisittain... ;-D OT: Celine Dionhan laulaa myös My heart will go onissa "hard"...
Israelin biisiin olen pääsemässä pikkuhiljaa sisälle, ja sykähdyttävähän se on, ja siksi uskonkin sen joko voittavan tai olevan toinen. Mutta rallatukset silti mulla hlökohtaisesti kärjessä.
Ap
Jokin viimeinen särmä hänestä puuttuu. On jotenkin hajuton ja mauton.
Minuun se Israel kolahti heti. Hän ansaitsisi voiton todella. Sykähdyttää kuin Rybak viime vuonna, lahjakkuus nousee esiin väkisin. Ja se on hyvä.
ehdottomasti eniten Ukrainan kappaleesta ja esityksestä, vaikka sanoitus ampuikin yli.
kuin esittelyvideolla. Sen sijaan Latvia mokasi tämän live-esityksen täysin.
Olenkin vähän synkkyyteen taipuvainen :-)
Sanoitushan oli ihan totta, ei mielestäni mitään propagandaa. Toiset eivät vain halua kuulla ikäviä totuuksia, tsuuba-duuba daa-daa uppoaa heihin paremmin.
Makuja on monenlaisia, itse tykkäsin
ehdottomasti eniten Ukrainan kappaleesta ja esityksestä, vaikka sanoitus ampuikin yli.
esitys oli musta hauska, varsinkin se saksofonisti :D
Israel, Saksa, Kypros ja ne pianojen ääressä olleet mies ja nainen (mikä maa se oli)?
Halvannäköiset liian laitetut typykät taas ärsyttää...
Georgia tosin oli hyvä joten ehkä sitä en tähän kategoriaan laita
Mä tykkään Ranskan renkutuksesta :) Kesähitti?
Ennakkoon liputin Serbian, Espanjan, Kroatian ja Israelin puolesta, mutta mielipiteet on menneet ihan päälaelleen. No Israel kelpaa edelleen, eikä huono ole Serbiakaan, odotuksiani vaisumpi vain. Espanja alkaa kyllästyttää, tosin live on vielä näkemättä.
Ukraina oli ennakkoon yksi inhokeistani ja eilen se pomppasi ainakin viiden, jos ei kolmen kärkeen. Islanti ja Turkkikin teki livenä vaikutuksen, molemmista pidin ennakkoonkin, mutta paransivat huimasti.
Kyproksen ja Valko-Venäjän finaalipaikat olivat yllätyksiä, Kyproksen positiviinen, Valko-Venäjän ei. Tanskaa ja Portugalia veikkasinkin finaaliin, en vaan tajua mitä niissä nähdään ja kuullaan. Tanska on muovisista muovisin ja Portugalista en useiden kuuntelukertojen jälkeenkään muista muuta kuin laulajan mekon.
Eiköhän topkolmosessa Azerbaidzan ole, toivottavasti Israelkin ja vaikka Armenia. Armenia yllätysvoittaa Azerbaidzanin nenän edestä.
Oma toive olisi:
1. Saksa
2. Israel
3. Georgia
mitä kv-vedonlyönnit ennustaa tänä vuonna?
Tietääkö joku mitä kv-vedonlyönnit ennustaa tänä vuonna?
Israel, Saksa ja Armenia tulee perässä.
Ja esitys muutenkin yhtä viuhtomista.
Kauhee lampaalta kuulosta tekovibra:0
Mun suosikit on Romania, Turkki ja Ukraina, samoin Serbialla on kiva biisi. Mä tykkään enemmän menevistä ja hauskoista biiseistä, kuin noista nyyhkyballadeista, joita viisut on tänä vuonna täynnä.
Todennäköisesti voittaja on joku Irlanti tai vastaava. Mun suosikit ei jostain syystä koskaan voita...
Et kai sä nyt Romaniaa voi Hollantiin verrata?
Veikkaan että Israel voittaa, typerä Azerbaidzan on kannoilla, kolmatta en osaa sanoa.