Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansiosidonnainen ei ole itse ansaittu vaan ETUUS

Vierailija
27.05.2010 |

Ansiosidonnainenpäiväraha/äitiysraha ei siis ole mitenkkän enemmän ansaittua kuin työttömyyspäivärahat sun muut etuudet . On vain aikojen kuluessa työväki osannut pitää eduistaan huolta. Eli mileipiteeni on, että koska yhden aloittajan mukaan ei kannata mennä töihin jo saa alla 2000€ palkkaa eli mieluummin "sosiaalipummina" niin poistetaan kaikki ansisidonnaiset tuet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porskuttavien puolue ja aja ko asiaa. Tuskin tulette pärjäämään.

Terv nyt töissä, mutta on sitä saatu ansioonsidottua päivärahaa äitiysvapaalla ja työttömänäkin.

Viherrät kateudesta.

Vierailija
2/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä mitä on tienannut. On yleensäkin täytynyt olla töissä. Muita tukia voi saada vaikkei olisi koskaan töissä käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500€ liksalla kun kotona olemalla (omia lapsia hoitamalla, opiskelemalla jne ) saa paremmin rahaa.

Vierailija
4/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin jo vuosia. mut en mä työtön halua olla.

Vierailija
5/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään ansaittua. Tyypillinen harhaluulo.

Vierailija
6/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaiset loiset ja sosiaalituilla eläjät, jotka eivät katso arvolleen olevan sopivaa tehdä mitä tahansa työtä. Olen töissä ja saisin kyllä hyvät ansiosidonnaiset päivärahat, mutta tekisin ja olen tehnytkin mitä vain työtä pienelläkin palkalla ennemmin kuin luuseroisin kotona.

Vierailija
7/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaiset loiset ja sosiaalituilla eläjät, jotka eivät katso arvolleen olevan sopivaa tehdä mitä tahansa työtä. Olen töissä ja saisin kyllä hyvät ansiosidonnaiset päivärahat, mutta tekisin ja olen tehnytkin mitä vain työtä pienelläkin palkalla ennemmin kuin luuseroisin kotona.

koulutustaan vastaavaa työtä? Olisihan se hukkaan heitettyä opiskelua jos ei näin tekisi.

Vierailija
8/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sanovan toiselle miehelle, että pääsethän sä vaikka siivoamaan, jos ei muuta löydy. Miksi naiset vaativat toisiltaan hanttihommien tekemistä hampaat irvessä, mutta miehet eivät?

Vierailija
9/9 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin eri mieltä ap:n kanssa. On se itse ansaittu koska sen suuruus riippuu omista tuloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän