Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täällä on elänyt teinivuosiaan 80-luvulla?

Vierailija
27.05.2010 |

Täytin nyt keväällä 40 ja karmea kriisi iski. Sain vanhoilta ystäviltäni synttärilahjaksi mahtavan leffakokoelman, jossa oli mm Sixteen Candles, Breakfast Club, St Elmo´s fire ja Pretty in Pink. Katsoin ne putkeen viime viikonloppuna ja voi että mikä ihana nostalgia-aalto tulvahti ylitseni: ihanat, suloiset näyttelijät, typerät juonet - ja ne vaatteet, hiukset ja musiikki. Voi että 80-luku oli ihanan mautonta aikaa :-)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun puolivälissä. Silloin kaikki oli paremmin :)

Vierailija
22/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuuntelen taas nykyään, enkä pelkän nostalgian vuoksi.

Minulla on kanssa kananpoikasen värinen hiuskuontalo ja todella raskaat meikit. Ne hämähäkkihousut, punaiset korkkarit ja "punk"-takki :) Kajalia ja tupakkaa kului niihin aikoihin, hiuslakasta puhumattakaan.

Vierailija
24/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v ja vastuuntuntoinen nuori.

90-luvulla kävin ensimmäisen kerran bilettämässä.

Kun luen teidän juttuja niin mietin millaista olisi ollut elää normaalia nuoruutta.

Vierailija
25/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele ollenkaan oman nuoruuteni musiikkia vaan nykymusiikkia enkä haikaile mitään nuoruusvuosilta, paitsi ehkä sitä nuoruutta.

Vierailija
26/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele ollenkaan oman nuoruuteni musiikkia vaan nykymusiikkia enkä haikaile mitään nuoruusvuosilta, paitsi ehkä sitä nuoruutta.

siis hiuslakkarokkia, en nostalgian vuoksi, vaan se vain iskee.

Nostalgia on kivaa, kunhan ei elä sokaistuneena siitä. 80-luku oli minulle hyvää aikaa, 90-luvulla tapahtui liian huonoja juttuja, läheisten kuolemista lähtien. Näen sen vähän pimeänä, mustana vuosikymmenenä minulle.

Vierailija
27/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mitenkään kaiholla muistele noita vuosia. En muutenkaan haikaile elämää alle 25-vuotiaana.

Juu, permis oli, lepakkohihoja ja sitten vuosikymmenen loppupuoliskolla sellaisia olkatoppauksia, että schwartzernegger olisi ollut kateellinen.

Vierailija
28/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sen sijaan ei yhtään hävetä ne permikset, takatukat, olkatoppaukset jne. Ne oli kuuminta hottia silloin, totta hemmetissä meillä oli ne.

Olin nuori ja simpsakka! Kypsymätön kuin mikä tietenkin, mutta ihanaa aikaa se oli.

Vierailija
29/29 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sen sijaan ei yhtään hävetä ne permikset, takatukat, olkatoppaukset jne. Ne oli kuuminta hottia silloin, totta hemmetissä meillä oli ne.

Olin nuori ja simpsakka! Kypsymätön kuin mikä tietenkin, mutta ihanaa aikaa se oli.

Se oli viattomuuden aikaa, silloin oli vielä kaikki hyvin itsellä, läheiset vielä elossa. Tottakai muistelen ilolla noita aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan