Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva raapii naamaansa

Vierailija
27.05.2010 |

mietin semmosta, että kun tuo mun 3 kk poika raapii vieläkin naamaansa, että koskahan se loppuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä kynnet lyhyinä ja siisteinä ni eiköhän se siitä..

Vierailija
2/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla pidetään tumppuja/sukkia käsissä!!

alussa pidettiin aina, nyt pidetään öisin ja vaunuissa (kuumallakin)..paljon rauhallisimpia ovat yöt!!

vauva nyt 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumput se syö märiksi ja itkee sitten inhottavia tumppuja. Ainoa keino on tosiaan pitää kynnet lyhyinä.

Vierailija
4/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raapiminen on toki vähentynyt ja tekee sitä lähinnä ollessaan väsynyt. välillä on pakko pitääkin tumppuja ja kynsiäkin yritän leikata säännöllisesti. en vaan haluasi tumppuja koko ajan pitää kun vauva nyt opettelee tarttumista, voisi tumput olla siinä haitaksi. mutta ilmeisesti tuossa iässä vielä aika normaalia eikä tarvitse sen kummemmin siitä huolehtia?

Vierailija
5/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika täyttää pian kolme ja poskessa on vieläkin selvä arpi vauvaiän raapimisesta. EI varmaan lähde ikinä pois.

Vierailija
6/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt kohta 9 kk ja raapii itseään päästä, niskasta, naamasta ja jopa mahasta. Hirveitä raapaleita koko vauva täynnä. Ei auta tumput, myssy, lyhyet kynnet.. Tumput ja myssyt repii pois, tai saa kuitenkin kihnutettua jostain raosta ihonsa rikki. Kynsien leikkuusta huolimatta löytyy aina joku pieni terävä reuna, että raapale syntyy. Luulisi, että sattuu kun repii toistamiseen tuoretta raapaletta auki.

Vierailija
7/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika täyttää pian kolme ja poskessa on vieläkin selvä arpi vauvaiän raapimisesta. EI varmaan lähde ikinä pois.

Hoitajat vakuuttelivat sillon mun äidille, että kyllä ne jäljet häviää, kun lapsi kasvaa. Eipä hävinneet. Ärsyttää, ovat toki haaleita, mutta kyllä ne näkee. Omakin lapsi on jo niitä ihmetellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan