Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se, että tulee uskoon on mielestäni

Vierailija
27.05.2010 |

pohjimmiltaan vain sitä, että muuttuu rehelliseksi itseään kohtaan.

Siis jos puhutaan henkilökohtaisesta uskosta, eikä mistään uskonnoista...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ateistit mielestäsi epärehellisiä itseään kohtaan?

Vierailija
2/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua, mistä elämässä on kyse...elämän tarkoituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät tajua, mistä elämässä on kyse...elämän tarkoituksesta.

Vierailija
4/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mikä tahansa uskonto vai onko vain jokin usko oikein? Mitä jos ihminen ei pysty uskomaan mihinkään korkeampaan voimaan saati ihmisten tarinoihin mahdollisista jumalista? Mitä jos ihmiset yksinkertaisesti ovat erilaisia ja toisilla on tarve uskoa yliluonnolliseen ja toisilla ei?

Vierailija
5/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitkä asiat sinut tekevät onnelliseksi esim?

ap.

Vierailija
6/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joo...Oletko itse ateistina onnellinen? Eli mitkä asiat sinut tekevät onnelliseksi esim?

ap.

Minut tekevät onnelliseksi perhe, ystävät, koti, luonto ja hyvä arki. Ei onnellisuuteen tarvita jumalia.

Vierailija
7/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö mikä tahansa uskonto vai onko vain jokin usko oikein? Mitä jos ihminen ei pysty uskomaan mihinkään korkeampaan voimaan saati ihmisten tarinoihin mahdollisista jumalista? Mitä jos ihmiset yksinkertaisesti ovat erilaisia ja toisilla on tarve uskoa yliluonnolliseen ja toisilla ei?

Mutta uskosta Jeesukseen ja Raamatusta nyt vaan sattumalta löytyvät kaikki ne jutut, joita noudattamalla ja uskomalla tällä pallolla onkin tosi kiva elää.

Vierailija
8/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joo...Oletko itse ateistina onnellinen? Eli mitkä asiat sinut tekevät onnelliseksi esim? ap.

Minut tekevät onnelliseksi perhe, ystävät, koti, luonto ja hyvä arki. Ei onnellisuuteen tarvita jumalia.

ja luotat siihen, että perheen, ystävien, kodin jne. suhteen kaikki aina ok?

Mutta kuten sanottua, 90% samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
9/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muista uskonnoista löytyisi sattumalta kaikki ne jutut, joita noudattamalla ja uskomalla tällä pallolla on tosi kiva elää? Itse tiedän, että uskonnotonkin voi elää tosi kivaa ja hyvää elämää tällä pallolla.

Mutta uskosta Jeesukseen ja Raamatusta nyt vaan sattumalta löytyvät kaikki ne jutut, joita noudattamalla ja uskomalla tällä pallolla onkin tosi kiva elää.

Vierailija
10/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sen satukirjankin (raamattu) on kirjoittanut? Ihan hauskat päähenkilöt, tosin vähän liian monta sivua et jaksais lukee! Mä oon ateisti ja TODELLAKIN tiedän mistä olen onnellinen ja olen hemmetin tyytyväinen elämääni, enkä TODELLAKAAN tartte siihen mitään epätodellisia satuäijiä, taivaan ukkoja!!!

Vierailija
11/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi sinulla menee niin huonosti että tarvitsee uskoa mielikuvitusolentoihin.

Vierailija
12/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jonain päivänä vielä mietit uudestaan?

Uskoontuloako? Ihan varmasti haluan jatkossakin tietää enemmän erilaisista uskonnoista. Vaikea kuvitella, että koskaan tulisin uskoon, mutta jos niin sattuisi käymään, olisipa mielenkiintoista tietää, mikä uskonto kolahtaisi! Kristinuskon nimissä ei enää pakkokäännytetä ketään Suomessa. Maailmanuskonnoissa riittää runsaasti valinnanvaraa... Vanhat luonnonuskonnotkin voisivat olla kiinnostavia...

Miksi uskovan ihmisen on vaikeaa käsittää sitä, että toiset eivät pysty uskomaan korkeampiin voimiin ja jumaliin, vaikka tekisivät mitä?

Vierailija
13/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudutte syntymään uudestaan, jotta joskus opitte.

Kun on niitä tasoja madosta lintuun ja linnusta koiraan jne...

Monet koiratkin ovat korkeammalla tasolla kuin ihmiset todellakin..

Vierailija
14/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi sinulla menee niin huonosti että tarvitsee uskoa mielikuvitusolentoihin.

Jos olet ajatteleva ja järkevä ihminen, pitäis sunkin nähdä, että tämän maailman kuviot eivät mene niin kuin olis ideaalista. Eihän täällä kukaan olen nykyään onnellinen, paitsi he ehkä, jotka eivät näe nenäänsä pidemmälle.

Mun mielestä on ihan naurettavaa kuvitella, että ihminen olisi SUURIN kaikista! Mieti nyt vaikka muurahaiskekoa?!

Minä ja minun maailmani?

Vierailija
15/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää olla uskovainen, saat tehdä mitä haluat kun vain muistat pyytää syntisi anteeksi ja tadaa, uusi päivä-uudet synnit!

Vierailija
16/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sanoisi itseäni uskovaiseksi, vaan uskon Jeesukseen Kristukseen!

Olen itse löytänyt tämän uskon omasta sydämestäni ihan siksi, että se tukee täysin käsitystäni kaikesta!

En ole koskaan edes tuntenut ketään ns. uskovaista, jos ei mummoa ja täitä lasketa mukaan ihan perusvanhanaikasina uskovaisina

Te nykyajan ihmiset palvotte sinkkuelämän näyttelijöitä yms. ja se näkyy kyllä lastenne käytöksessä, erotilastoissa ja työpaikkojen pahoinvoinnissa...

Harmi, että pilkkaatte sitä ainoaa ja oikeaa aina vaan:(

Vierailija
17/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun piti lukea tätiä niin lukikin täitä:)

Sehän tässä onkin oleellisinta tietenkin teidän mielestä.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan