Anna vinkki: tehokas hajusteeton pyykinpesuaine?
Pitäisi löytää tehokas hajusteeton pyykinpesuaine, jolla lähtee ruoka- ja rasvatahrat yms. 2v sottapytyn vaatteista. Nyt käytössä LV-tiivistetty nestemäinen pyykinpesuaine, mutta mielestäni pesujälki ei ole riittävän hyvää.
Entäs voiko nestemäiseen pyykinpesuaineeseen lisätä Vanishin tyyppistä "tehoainetta"? Onko Vanish muuten hajustettu?
Kiitoksin,
Sottapytyn äiti.
Kommentit (21)
Minirisk, LV ja Erisan käytössä. Kaikilla pesee riittävän tehokkaasti.
Porkkanatahrat lähtevät kun laittaa ulos auringonpaisteeseen kuivumaan.
itse käytän omo sensitiveä, eikä mielestäni eroa pesutuloksessa mitenkään niihin hajustettuihin versioihin.
sitä Allegro plussaa.
Miniriskit ja lv:t on surkeita. Omo sensitive on ihan hyvä, mutta olen siirtynyt Allegroon ison pakkauskoon takia.
eikä valittamista. 3 lapsen vaatteet lähtevät puhtaiksi vaikka olisi tahroja.
Oletko ap varma ettei teillä ole ongelma jossain muualla kuin pesuaineessa? Huono pesukone? Liian täydet koneelliset?
itse käytän omo sensitiveä, eikä mielestäni eroa pesutuloksessa mitenkään niihin hajustettuihin versioihin.
Mutta sappisaippuaakin käytämme tarvittaessa (mutta harvemmin).
Puhdasta pyykkiä ainakin meillä tulee.
eli rainbow värillisten jauhe + xtra valkopyykkijauhe, kummatkin siis sensitivejä. Plus just tuo nestemäinen LV kaikelle pyykille herkemmille (rintsikat jne.), gorevaatteille ja mustille vaatteille.
Hyvin on toiminut. Ja joskus on ollut vanishiakin. Nykyään useimmiten käytän sappisaippuaa tai marseillesaippuaa pahoihin tahroihin. Suurin osa lähtee ilman mitään.
Olen ollut tosi tyytyväinen, käyttänyt jo ainakin kaksi vuotta. Aina on ollut puhdasta pyykkiä.
Monet noista muista jättää minusta jotenkin "tunkkaiseksi" vaatteet. Tällä saa raikasta ja puhdasta.
ja ihastelin, kuinka puhdasta vauvapyykkiä tuli Erisan nestemmäisellä aineella.
lopetin sen käytön kun tajusin, että siitä se johtuikin. Eli herkkäihoisille ei käy.
Hei, netistä löytyy
http://www.versokauppa.fi/product_details.php?p=47
Ei sisällä mitään "lisäaineita" niin kuin nuo LV:n ja Omon muka-hajusteettomat tuotteet..
lisäksi käytän silloin tällöin Vanish-pulveria.
Perheessä nuorin 2-v.
mutta jauhemaisena.