Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teen keksejä lahjaksi päiväkodin tädeille, niin

Vierailija
26.05.2010 |

Laitanko jokaiselle hoitajalle oman pienemmän rasiallisen vai yksi iso (sellainen kaupan muovinen karkkilaatikko) per osasto? Kaksi osastoa olisi lahjottavana, toisella 4 hoitajaa, toisella 3.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

/Teillä ei sitten vissiin henkilökunta itsekään tuo leivonnaisia tarjolle kahville?/

Vierailija
2/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaupoista ja konditorioista saa tuoda luvankin kanssa. Höh teitä.

/Teillä ei sitten vissiin henkilökunta itsekään tuo leivonnaisia tarjolle kahville?/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne yleensä tuli syötyä. Joku vei sitten kotiinsa jos näytti ettei kulu päivän mittaan.

lto espoosta, äitiyslomalla.

Vierailija
4/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan senkin joku tehnyt... hei haloo, järki käteen!!

Vierailija
5/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkästään lapsille tarjottavia leivonnaisia. Minulle on kyllä maistunut aina vanhempien tuomat leivonnaiset (ja kaikille omassa pk:ssani) ja itsekin olen vienyt lasteni päiväkotiin joka kevät ja joulu jonkin itse tekemäni kakun. Ellei henkilökunta kovin pahasti ole valehdellut kiitellessään ja kehuessaan leivonnaisia, ne ovat myös maistuneet.

t. toinen lto (itsellä on hygieniapassikin suoritettuna...)

Vierailija
6/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikakuille nyt ei ainakaan tapahdu mitään, vaikka odottelisivat syömistä useammankin päivän. Useimmat ihmiset osaavat säilyttää tuotteet asianmukaisesti kotona valmistettuaan ne ja henkilökunnallakin on kylmäsäilytystiloja. Ei meillä työpaikalla ainakaan leivonnaiset jää lojumaan pöydille. Vie ihmeessä jotain herkkua.

Vierailija
7/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi ainakaan ottaa henkilökunnallekaan mitään itsetehtyä.

Näin on meillä ja hankalaa se olisikin, kun henkilökuntaa on paljon.

Tämä ei siis ole minun itseni keksimä asia, vaan näin se vaan on.

lto

vaan pelkästään lapsille tarjottavia leivonnaisia. Minulle on kyllä maistunut aina vanhempien tuomat leivonnaiset (ja kaikille omassa pk:ssani) ja itsekin olen vienyt lasteni päiväkotiin joka kevät ja joulu jonkin itse tekemäni kakun. Ellei henkilökunta kovin pahasti ole valehdellut kiitellessään ja kehuessaan leivonnaisia, ne ovat myös maistuneet. t. toinen lto (itsellä on hygieniapassikin suoritettuna...)

Vierailija
8/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi ainakaan ottaa henkilökunnallekaan mitään itsetehtyä.

Näin on meillä ja hankalaa se olisikin, kun henkilökuntaa on paljon.

Tämä ei siis ole minun itseni keksimä asia, vaan näin se vaan on.

lto

vaan pelkästään lapsille tarjottavia leivonnaisia. Minulle on kyllä maistunut aina vanhempien tuomat leivonnaiset (ja kaikille omassa pk:ssani) ja itsekin olen vienyt lasteni päiväkotiin joka kevät ja joulu jonkin itse tekemäni kakun. Ellei henkilökunta kovin pahasti ole valehdellut kiitellessään ja kehuessaan leivonnaisia, ne ovat myös maistuneet. t. toinen lto (itsellä on hygieniapassikin suoritettuna...)

Vierailija
9/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa et saa viedä itsetehtyjä.

Viimeksi joulujuhlan aikaan katsoin, kun pöydälle kasaantui itsetehtyjä kuivakakkuja, leipiä, pullaa jne. Tuskin syömättä jäivät, eikä kukaan ole sanallakaan sanonut, etteikö saisi viedä. Asumme "melkein maalla", joten täällä viedään paljon itsetehtyjä juttuja. Itse vein vain julmetun ison karkkipaketin, mutta nyt haluaisin leipoa itse, koska en vie kevätjuhlaan näitä (kuten suurin osa muista) vaan vasta ennen juhannusta, kun lapset oikeasti jää hoidosta pois.

ap.

Vierailija
10/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joulujuhlan aikaan katsoin, kun pöydälle kasaantui itsetehtyjä kuivakakkuja, leipiä, pullaa jne. Tuskin syömättä jäivät, eikä kukaan ole sanallakaan sanonut, etteikö saisi viedä. Asumme "melkein maalla", joten täällä viedään paljon itsetehtyjä juttuja. Itse vein vain julmetun ison karkkipaketin, mutta nyt haluaisin leipoa itse, koska en vie kevätjuhlaan näitä (kuten suurin osa muista) vaan vasta ennen juhannusta, kun lapset oikeasti jää hoidosta pois. ap.

Vierailija
11/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSILLE ei päiväkotiin periaattessa saa viedä itsetehtyä, mutta tädeille kyllä, sitä ei mikään laki tai säädös kiellä. Ja tuolle yhdelle, joak väittää että jäävät syömättä... Ihan kukkua ;)

Vierailija
12/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino paketti kaupasta. Sen voivat kahvipöydässä syödäkin. Omatekemät vippaavat roskiin.

Vierailija
13/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on heitetty roskiin leipomuksia, eikä aina huvita kaikkia tahmanäppien tekosia syödä muutenkaan. Kaiken huipuksi monet keksivät leipoa yhtäaikaa: kuka ne muka tuoreena kerkee syömään? Ei, älä vie itsetehtyä.

lto

Vierailija
14/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on heitetty roskiin leipomuksia, eikä aina huvita kaikkia tahmanäppien tekosia syödä muutenkaan. Kaiken huipuksi monet keksivät leipoa yhtäaikaa: kuka ne muka tuoreena kerkee syömään? Ei, älä vie itsetehtyä.

lto

Mutta ,.jos ei saa viedä itsetehtyjä herkkuja

Vierailija
15/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee usein vasta kolmanteen päivään tuotteen valmistamisesta, ennenkuin niitä edes maistellaan.

Itsetehtyjä ei kannata viedä, eikä muutakaan tarvitse. Työtähän se on muiden joukossa.

Paljon on heitetty roskiin leipomuksia, eikä aina huvita kaikkia tahmanäppien tekosia syödä muutenkaan. Kaiken huipuksi monet keksivät leipoa yhtäaikaa: kuka ne muka tuoreena kerkee syömään? Ei, älä vie itsetehtyä. lto

Vierailija
16/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saavat kahvin kanssa syödä.

Vierailija
17/18 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |