G: parhaan makuiset epäterveelliset ruuat?
Kommentit (24)
machot, joiden päälle laitetaan salsaa ja cheddaria, hetkeksi mikroon, nam!
tuota epäterveellisyys-aspektia. Mä oon kasvissyöjä ja syön terveellisesti ja monipuolisesti, enkä oikeasti jaksa ajatella jostain ruuasta, että onpa tämä nyt epäterveellistä, koska syön sitä niin harvoin - silloin se ei ole epäterveellistä.
Ja joo, anteeksi, tämä ei ollut ketjun pointti. Jatkakaa toki.
Sairaalla tavalla sairaan hyvää.
Pekoni.
Maustettu rahka.
kyseisten "machojen" nautiskelija, mutta jos katsotte näppäimistöänne, niin siinähän se n on m:n vieressä. Aika helposti tulee nachosta macho.
pekoni special (tuplapekonihampurilainen, juustolla ja kananmunalla ym)
kyseisten "machojen" nautiskelija, mutta jos katsotte näppäimistöänne, niin siinähän se n on m:n vieressä. Aika helposti tulee nachosta macho.
Minä olen, enkä aina typojani viitsisi selitellä, mutta tällä kertaa siitä tuli sentään hauska typo.
Ihmettelen joskus näitä, jotka eivät yhtään "ymmärrä"
hih
tosiaan nacholautanen jossa sipulia, salsaa, tomaattia, jalopenoja ja paaaljon cheddarkastiketta on voittamaton!
tai mäkkäriltä,hesen ei ole niin hyviä.
Ja sit pizza,naaaam!
Nachot hyvä kolmonen täälläkin.
nam nam!
myös kaikki juustoiset pastat ja juustot nyt yleensäkkin on suurta herkkua!
aivan sairaan hyvää ainakin tuossa meidän lähigrillillä:)
Millä sinä sen oikein maustat että saat siitä epäterveellistä?
Sairaalla tavalla sairaan hyvää.
Pekoni.
Maustettu rahka.
sienisalaatti ja perunat. Kastikkeessa pitää olla rasvaista silavaa.
nuo "machot" on kyllä ihan parhaita! Itse en kylläkään osaa valmistaa niistä yhtä herkullisia kuin esimerkiksi Amarillossa tarjoiltavat ovat.
(Nachojen ystävät voisivatkin tässä ohimennen suositella hyvää juustodippiä)
..suolaisesta kotiruoasta. Äsken söin tonnikalaa ja vihanneksia lounaaksi, oli hyvää :P. Suolaahan pitäisi vältellä muutenkin mutta minulla on lisäksi koholla oleva verenpaine...*nolo*
Sipsejä ja dippikastiketta en myöskään kykene vastustamaan.
Maustettu rahka? Millä sinä sen oikein maustat että saat siitä epäterveellistä?
Sairaalla tavalla sairaan hyvää. Pekoni. Maustettu rahka.
kaupan valmiiksi maustettuja rahkoja, niissä on rasvaa enemmän kuin tavallisessa rahkassa, ehkä noin 10 %. Ei tosin kyllä siltikään ihan kaikkein epäterveellisimmästä päästä ole nuo...