G: mitä lapsesi antaa/antoi opettajalle/pk:n tädille?
Aina kyselllään vinkkejä, mut olisi kiva tietää toteutuneet. Ja please, pysykää muissa ketjuissa te, jotka aina morkkaatte toisten antamisia.
Lähden itse juuri kauppoihin etsimään jotain kivaa annettavaa, kerron palattuani, mitä löysin.
Kommentit (29)
opettajana ja äitinä :)
Olen iloinen, jos saan jotain, oli se sitten mitä vaan, mutta en halua kenenkään käyttävän minuun rahaa paljoa, ajatus on kuitenkin tärkeämpi. Itse en ole astmaatikko, mutta toivottavasti kukkien ja muiden tuoksuvien lahjojen antajat tietävät, kelle ne aiheuttavat oireita.
Ja oma poikani vie itse valitsemiaan kesäkukkia :)
Ei minun tulisi mieleenikään arvostella jos oppilas tuo minulle jotain! Olen aina hyvin otettu, että työni on huomioitu jollain tavalla. Ajatus on oikeasti tosi tärkeä.
Hinta n. 40€. lajitelma erilaisia kivoja juttuja. (en erittele tarkemmin kun en halua paljastua :) ) Mutta ei missään nimessä Pentikiltäkään jotain kahvikuppia...joita opelle kertyy monia erilaisia, vaan mieluummin jotain muuta kivaa.
toisen lapsen hoitajille on vielä ostamatta. niitä onkin sitten neljä, joten en ihan noin kalliita lahjoja osta heille.
Hinta n. 40€. lajitelma erilaisia kivoja juttuja. (en erittele tarkemmin kun en halua paljastua :) ) Mutta ei missään nimessä Pentikiltäkään jotain kahvikuppia...joita opelle kertyy monia erilaisia, vaan mieluummin jotain muuta kivaa.
toisen lapsen hoitajille on vielä ostamatta. niitä onkin sitten neljä, joten en ihan noin kalliita lahjoja osta heille.
Itselläni ei vaan olisi varaa tuollaisiin hienouksiin. =)
Tänään jo. Ehtivätpähän tuhota ennen viikonvaihdetta. Laitoin erilaisia keksipaketteja ja kahvia, lisäksi kortin.
Joskus olen leiponutkin jotain, mutta nyt en ehtinyt.
vei tänä vuonna käsintehtyjä konvehteja (ja reilun kaupan kahvia) hoitajien kahvihuoneeseen. Niitä tulee kuitenkin harvemmin itse ostettua.. Ja sain kuulla jälkeenpäin että rasia oli kestänyt päivän joten hyvin kelpasivat... :-)
on siis yleensä about näin: -1-2 eri keksipakettia -hedelmistä esim. omena, päärynä, appelssiini ym. mikä on helppo syödä kahvihuoneessa (tuore ananas olisi hyvää ja näyttävää, mutta ehkä hankala just noissa oloissa) -yksi kahvipaketti (jotain "hienompaa kahvia") ja yksi teepaketti (tähän yleensä laitan jotain "Viisasten teetä" tai "Rauhoittavaa teetä" ym.) -suklaata, karkkia, suolapähkinöitä, välipalakeksejä (esim. ne Elovenan) Eli sinänsä ihan tavallista peruskamaa :)
Kiitos! Tällaisen teen ilman muuta. Taidan antaa heti ensi viikon alussa, niin eivät tädit ehdi jäädä lomille. Meilläkin on tosin koko kesän auki pk, mutta enemmän ajattelen tätä kyllä oman ryhmän tädeille. Varsinkin, kun PK on niin iso (yli 100 lasta), että kaikille tädeille tulisi melko iso kori olla=)
saatiin sillä kaikille kolmelle tädille Pentikin lehtilautaset ja kortti.
vähän vastaavaa kuin Morre. Herkkukori, johon ostan ainakin hyvää kahvia ja teetä, nätit servetit ja aamulla leipomosta tuoreet pullat jokaiselle pk:n työntekijälle. Lapset tekevät kortin.
Lapsemme jäävät lomalle hieman ennen juhannusta, mutta kori viedään siinä vaiheessa, kun kaikki työntekijät ovat vielä töissä (tämän kysyn pk:n johtajalta).
On toiminut aina. Samalla tulee muistettua koko pk:n henkilökunta, siivoja ja keittäjä myös. Ja joo, mulle on useana vuonna tultu täällä av:llä hokemaan, ettei pk:n väki halua tuomisiani tai mitä jos kaikki toisivat pullaa. Ihan sama mulle, mutta jos joku ei jostain syystä halua syödä, juokoon pelkkää kahvia/teetä.
Mitään tavaraa en halua ostaa. Henkilökuntaa on paljon ja kohtuullisella rahalla en saisi tällöin kenellekään juuri mitään. Siksi toimimme näin.
Tosin hieman kalliimpi kuin joku kukka,mutta varmasti mieleenjäävä.