Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö muilla huutiksessa kauppa?

Vierailija
26.05.2010 |

180 kohdetta auki eikä yhtään huutoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen saanut pikku hiljaa lähes kaiken myynnissä olleen myytyä - tosin melko edullisesti, mutta kuitenkin olen ollut kauppoihin tyytyväinen.

Vierailija
2/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tosin ole noin sairaan paljon siellä tavaraa. Myymme vain hyvää ja laatu tavaraa... ehkä siksi kauppa käy. Kohteidemme hinnat ovat 100-->. Että silleen ,tarkista onko myymäsi tavara todella sellaista, että joku voisi sitä tarvita? Käyttäisitkö itse vielä jos olisi tarvetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa ei hv ylittynyt.

N. 100e tienasin myymällä 86/92cm uusretroa, oman lapsen käyttämiä.

Heti ekalla yrittämällä meni nuo 22 kohdetta, loput 3 laitan uudestaan kun jaksan.

Vierailija
4/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauppa ei käy =(

Vierailija
5/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta heti-kohteita?

Vierailija
6/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären juhla- ja kesämekot, jopa korkeampaan hintaan kun olen ne itse ostanut (huutiksesta ja alennusmyynneistä) sekä joitakin omia paitojani (isot koot). ja siihen tyrehtyi..

Ihan satunnaisesti lähtee jotain kauan myynnissä ollutta kamaa.. vähän kyllästyttää, taidan viedä jonnekin lähetyksen kirppikselle lahjoituksena ne toivottomat tapaukset ja lopuille yrittää tehdä myyvämmät ilmoitukset alemmilla hinnoilla.

Vierailija
7/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat oikein, ei hintavarausta, vain 3 osta heti kohdetta, mutta ehkä tavara on tässä kevään aikana hälvennyt aika paljon ja mielenkiintoisimmat kohteet jo menneet. Noin 2000 eurolla olen jo tänä keväänä myynyt. Voi siis olla kyse siitä, että enää ei ole niin hyvää tavaraa tai sitten kyse siitä, että nyt ihmiset valmistautuu kevään juhliin tms. Katsojia tuotteilla kyllä tuntuu käyvän jonkin verran.

Vierailija
8/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteita on myynnissä ja suurin osa on käynyt kaupaksi kyllä, ehkä n. 80%. Jostain vaatteista on tullut rahaa yli odotusten. Mulla ei hintavarauksia eikä osta heti -kohteita.

Vierailija
9/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ja toisia ei. Mitkä vaatteet teillä menevät parhaiten kaupan?

Vierailija
10/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteita, hyväkuntoisia, silitettyjä ja edullisesti, mutta ei liiku.

Saman huomasin kirppiksellä. Vain tyttäreni 12v. vaatteet menivät kaupaksi, vauvan vaatteet (yhdellä olleet, joten aivan kuin uusia) eivät kelvanneet ja hinnat olivat kirppispöydässä 0,50 - 3 euroon???!!

Vierailija
11/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kivaa jos löytää etsimänsä eikä tarvitse viikkoa jännitää että saako sen vai huutaako joku enemmän.

Laitoin osta heti kohteita ja pari niistä mennyt mutta suurin osa jäljellä. Baby Björn kamaa jotka ei yhden lapsen jäljiltä uutta häpeä.

Vierailija
12/12 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkössijalla ulkovaatteet, sitten kakkosena Popin vaatteet, sitten yllättäen H&M:n ja Lindexin vaatteet, sitten Espritin, Benettonin yms. keskiluokan vaatteet. Jotkut harvinaisemmat kivat vaatteet on vaikea myydä. On tosi paljon helpompi myydä joku Lindexin t-paita kuin vaikka Losanin t-paita.

Kengistä häviää Timberlandin, Lacosten, Vikingin, Kavatin ja Tepsujen kengät nopeasti.

Nyt kun mietin, niin nyt tajuan miksi ostajia ei enää ole. Ei ole enää Popin vaatteita keräämässä katsojia vaatteisiin. Popin vaatteita ei saa jatkossa koskaan pistää samalla viikolla myyntiin vaan ripotella niitä sitten tyyliin kerran kahdessa viikossa myyntiin. Jatkossa pitää myös muistaa ostaa noita vaatteita itselle, että on sitten täkyjä keräämässä katsomaan myös muíta vaatteita.