Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ei kai pleikkaria pelaava mies voi olla valmis isäksi!!

Vierailija
25.01.2009 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onkin

Vierailija
2/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä istui koneella luurit korvissa eikä olisi pystynyt keskeyttämään taistelua koska pelikaverit olisivat kärsineet. Eli lapset olivat ihan heitteillä.

Missäs lasten äiti oli tuolloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelaamisen kaltaiseen lapsellisuuteen aikaansa tuhlaava "mies" ei todellakaan ole valmis isäksi, eikä taatusti voi olla vastuullinen kasvattaja.

Entä salkkaraiden katselu, kauniiden ja rohkeiden katselu jne? Entä juoruilu? Entä maalin tunkeminen naamaan?

Entä rakennekynsien ja hiuspidennysten käyttäminen? Näitä on vaikka miten paljon

Vierailija
4/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kukaan ei ole valmis isäksi? Juuri pleikkaria pelaavista vanhemmista tulisi hyviä vanhempia, eikä mitään kaiken kieltäviä natsivanhempia. Saattaisivat ymmärtää vähän paremmin lapsen mieltymyksiä.

Vierailija
5/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av on kyllä paras :-)

Vierailija
6/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun perheen mies tulee kotiin ja samantien pelaamaan koko illaksi.

Monet eronneet miehet on näitä pelihulluja. Ehkä se niillä on ollut se ykkösasia.

Vierailija
7/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelaamisen kaltaiseen lapsellisuuteen aikaansa tuhlaava "mies" ei todellakaan ole valmis isäksi, eikä taatusti voi olla vastuullinen kasvattaja.

Vierailija
8/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xboxia pelaavista on. Tai no joo, mitä se sanoo, jos eka konsoli (se xbox) tuli "lapselle" kun lapsi oli noin 9 kk vanha?

Itse pelaaminen ei määritä asiaa vaan se mikä suhde pelaamiseen ja sekä hieman se, mitä pelaa.

Täytyy isän pystyä kuitenkin poikansa peleissä voittamaan vielä ennen kuin lapsi on 12 v. Muuten menee auktoriteetti ihan kokonaan jo ennen murrosikää. (silloinhan se menee joka tapauksessa, niin ei ole enää mitään väliä vaikka lapsi pelaisi paremmin)

Vierailija
9/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen mies pelaa pleikkaria.

Siis kyllä meilläkin mies joskus pelaa lapsien kans ja joskus synttäreillä innostuvat lapsen kummisedän kans hakkamaan jääkiekkoa mutta että joka päivä hakkais jotain pleikkaria...

Vierailija
10/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen mies pelaa pleikkaria.

Siis kyllä meilläkin mies joskus pelaa lapsien kans ja joskus synttäreillä innostuvat lapsen kummisedän kans hakkamaan jääkiekkoa mutta että joka päivä hakkais jotain pleikkaria...

Ihan OK jos mies pelaa joskus lasten kanssa, mutta en minä sitä enää tosissani voisi ottaa, jos se alkaisi itse tuhlata aikaa sohvalla ohjain kädessä jotain alieneita paukutellen.

Vierailija
11/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on erinomainen isä! :)

Vierailija
12/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelaa molemmat, meillä on huippuunsa viritellyt peli-PC:t molemmilla :D Juuri lopettelin itse neljän tunnin session Assassin's Creed III:n parissa. Mies tuossa pelailee Far Cry 3:a. Oikein hyvin on perhe-elämä kahden kouluikäisen kanssa sujunut vaikka molemmat ollaan pelaajia. Lapsetkin ovat :)

Vierailija
13/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelaa molemmat, meillä on huippuunsa viritellyt peli-PC:t molemmilla :D Juuri lopettelin itse neljän tunnin session Assassin's Creed III:n parissa. Mies tuossa pelailee Far Cry 3:a. Oikein hyvin on perhe-elämä kahden kouluikäisen kanssa sujunut vaikka molemmat ollaan pelaajia. Lapsetkin ovat :)

Tosin mies pelasi koko illan xboxia (Halo 2). Minä taasen pelasin tietokoneella WoW:ia :D

Lapset alle kouluikäisiä jotein ei ole pelaaminen heillä vielä mielessä.

Vierailija
14/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka pelataan pleiklarilla yhdessä koko porukalla tai yksin?

T:mies 31, nainen 30 ja lapset 8 ja 5.. :D

Vierailija
15/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies pelasi koko illan xboxia (Halo 2). Minä taasen pelasin tietokoneella WoW:ia :D

Siis mitä noissa peleissä tehdään?

Mä en voisi kuvitellakkaa että tuhlaisin 4 tuntia aikaani johonkin peliin..

Vierailija
16/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun meillä pelaa sekä isä että äiti?? :O

Eo tosin nykyään enää joka päivä tai edes joka viikko, mutta aikanaan ostettiin PS2 aivan itsellemme, lapset olivat niin pieniä, etteivät osanneet vielä pelata. Nykyään pelaamme lasten kanssa tai sitten lautapelejä tosi paljon aivan keskenämme. Meillä on kolme lasta ja paljon muutakin ehdimme tehdä kuin pelata.

Vierailija
17/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä noissa peleissä tehdään?

Mä en voisi kuvitellakkaa että tuhlaisin 4 tuntia aikaani johonkin peliin..

eli Assassin's Creed III:ssa pelataan intiaani-salamurhaajan Amerikan vapaussodassa 1700-luvulla. Peliin on rakennettu historiallisesti varsin todenmukaiset maisemat ja tapahtumat, joihin voi ottaa osaa jännittävissä tehtävissä. Esimerkiksi tänään vastustin brittivaltaa siirtomaassa heittämällä laivasta briteille meneviä teekontteja mereen ja taistelemalla brittiläisiä punatakkeja vastaan, sekä puolustin oman (eli pelihahmoni kansan) kansani intiaanikylää siirtolaisilta.

Edellisessä saman sarjan pelissä seikkailtiin renessanssiajan Roomassa ja Konstantinopolissa. On nämä nykyajan aikuisten pelit jotain vähän muuta kuin Angry Birds :)

Vierailija
18/45 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Assassin's Creed III:ssa pelataan intiaani-salamurhaajan Amerikan vapaussodassa 1700-luvulla. Peliin on rakennettu historiallisesti varsin todenmukaiset maisemat ja tapahtumat, joihin voi ottaa osaa jännittävissä tehtävissä. Esimerkiksi tänään vastustin brittivaltaa siirtomaassa heittämällä laivasta briteille meneviä teekontteja mereen ja taistelemalla brittiläisiä punatakkeja vastaan, sekä puolustin oman (eli pelihahmoni kansan) kansani intiaanikylää siirtolaisilta.

Edellisessä saman sarjan pelissä seikkailtiin renessanssiajan Roomassa ja Konstantinopolissa. On nämä nykyajan aikuisten pelit jotain vähän muuta kuin Angry Birds :)

Eli mielikuvitusleikkejä. Tosi kypsää aikuiselta ihmiseltä, toivottavasti olet ylpeä itsestäsi.

Vierailija
19/45 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pleikkari kolmosesta on kyse niin näin voi olla, ykkösen sekä kakkosen pelikirjastoja arvostan enemmän. PC on tietysti mestarirotu ja kuninkaiden pelialusta, joten isäksi kelpaavia voisin kuvitella sen äärestä löytyvän eniten.

Riippuu tietenkin myös pelattavista peleistä. Kukaan suurimmaksi osaksi EA Sports -pelejä ja Black Opsia vääntävä ei kyllä kovin hyviä geenejä voi pistää eteenpäin. Itse olen huomannut oivallisimmiksi suunnilleen vuosien 1998-2005 pelejä suosivat miehet alustasta riippumatta. Jos miehen näkee sivistävän itseään esim. Deus Exin (alkup.), System Shock kakkosen, Red Alertin, Baldur's Gaten, Falloutin tai Atluksen roolipelien kanssa niin kyky huolehtia lapsista ja kasvattaa heistä ajattelukykyisiä kansalaisia on taattu!

Hienosti pinnalle nostettu puheenaihe ja kanta asiaan!

Vierailija
20/45 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelataan pääasiassa siihen sisältyvän tarinan vuoksi (esim. Oma mieheni tekee juuri näin). Jos pelissä on hyvät henkilöhahmot ja kiinnostavaa dialogia, se on aika sama asia kuin jos lukisi hyvin kirjoitettua kirjaa tai katsoisi elokuvaa. Jostain syystä kukaan ei hauku lapsellisiksi sellaisia miehiä jotka lukevat tai katsovat paljon leffoja :P

Esim assassins greedin maisemat ovat hyvin todentuntuisia ja tarinaan liittyy paljon historiallisia henkilöitä. Eräässä film noir-tyyppisessä dekkaripelissä jonka nimeä en nyt muista, oli mallinnettu kaupunki niin tarkasti ajanmukaiseen asuun että nuori pelaajapoika saattoi viedä oman isänsä ajelulle lapsuutensa maisemiin. Tästä oli kirjoitettu kolumni vähän aikaa sitten.

Eivät kaikki pelit ole pelkkää mielikuvitusleikkiä. Sitä paitsi mitä pahaa mielikuvitusmaailmoissa on? :) köyhää on elämä ilman mielikuvitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän