Tykkään tämän palstan raadollisuudesta
Täällä voi kiukutella jos ei viitsi omille läheisille sitä tehdä :) Harmi jos täällä on herkempiä jotka eivät sitä kestä. Tämä on patoutumien purku paikka.
Kommentit (31)
Av on taas puhunut
Sen varjolla saadaan omille ilkeilyille perustelu mutta mitään rehellisyyttä se ei todellakaan ole.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen rehellisesti vittumainen ja perusteluni kestävät päivänvalon. Vihaan poliittista korrektiutta.
Minähän se puhuin ei kukaan muu !
Enkä puhunut poliittisesta korrektiudesta vaan vittumaisuudesta. Ja huomaan ilokseni että kuitenkin moni palstalle kirjoittaja kirjoittaa asiallisia, napakoita vastauksia.
Minähän se puhuin ei kukaan muu !Enkä puhunut poliittisesta korrektiudesta vaan vittumaisuudesta. Ja huomaan ilokseni että kuitenkin moni palstalle kirjoittaja kirjoittaa asiallisia, napakoita vastauksia.
No otapa sitten mallia!
haluaisin keskustella asiallisesti ja argumentoiden ilman AP-rehellisyyttä l. röyhkeää ilkeyttä.
Täällä Avlla se ei kuitenkaan onnistu, sillä AP&co onnistuvat pilaamaan jokaisen keskustelun.
Tämä on siis täysin eri asia kuin yhtä köyttä -hymistely. Kaipaan vasta-argumentteja, mutta perusteltuja sellaisia, en sitä, että joku kumoaa keskustelun päälle oman sisäisen likasankonsa ja kutsuu sitä rehellisyydeksi.
Tylyys voi olla esimerkiksi sinun totuutesi, hyvä AP, mutta maailma ei välttämättä olekaan sellainen paikka, jollaiselta se näyttää sinun spektrisi lävitse. Ts. jos asut Konalassa, niin maailma tottavie näyttää kerrostalolähiöltä.
Kaikki eivät kuitenkaan asu Konalassa.
mistä tiedät miten kommentoin ketjuihin? Luulen, että kommentointini on hyvin kaukana ilkeimmistä palstailijoista :)
Juu ja en asu Konalassa. Kaaaaukana sieltä.
AP
worst case scenario jos joku sanoo välillä tylyttävänsä palstalla.
AP
The gamer who doesent game is scary
T: 11cm mies
vittumaista AV-ilkiövakiotylyttäjää AP:ksi. Se et siis välttämättä ole sinä, hyvä AP.
27
Tämä on vain ajantappoa tämä palsta. Ei täältä juuri mitään hyödyllistä irti saa.
Se on juuri niin rumasti ulospäin pullahtanut, etten taida kehdata.