Ymmärrätkö ihmistä, joka on monta vuotta tehnyt porrassiivousta, haluaa vaihtaa
Kommentit (7)
Miten kukaan syyllistää toista tollasesta? Oletko ihan voimissasi? Kyllähän ihmiset vaihtaa tuon tuosta työtään.
itkeskelen. Asiakkaat ihania, auttavat jaksamaan. Olen todella pidetty työssäni asiakkaiden ja työpaikan puolesta.
työtä mitä minä olen tehnyt. Sotkuista, tylsää yksinäistä, huonot työtilat eikä kunnon sosiaalitiloja. Sä saat paremman työn ja parempaa liksaa sekä paremman mielen melkein mistä muusta työkohteesta tahansa - tai mistä muusta työstä tahansa. Mieti myös sun fyysistä jaksamista; porrassiivous altistaa kaikenlaisille krempoille enemmän kuin monipuolisemmat siivouskohteet.
Miten kukaan syyllistää toista tollasesta? Oletko ihan voimissasi? Kyllähän ihmiset vaihtaa tuon tuosta työtään.
itkeskelen. Asiakkaat ihania, auttavat jaksamaan. Olen todella pidetty työssäni asiakkaiden ja työpaikan puolesta.
syyllistyvä kun olen.
ainakin mä koin (tein kolme vuotta siivoushommia) että siivousfirmoissa pääsee esimiesasemaan vaikkei ois siihen hommaan mitään valmiuksia (pääsee tietenkin muuallakin muttei ihan niin tumpelot sentään). Kun esimies kämmäilee eikä osaa hommaansa, niin se sitten puretaan alaisiin syyllistämällä, painostamalla tai vetoamalla siihen kuinka just nyt on rankat ajat ja kaikkien kuuluu joustaa. Työntekijöitä kohdellaan aivan kuin heidän kuuluis olla tosi nöyriä ja suostua mihin tahansa.
Onko sulla mahdollisuus vaihtaa kohdetta tai työpaikkaa? Porrassiivous ei ole asia, jonka vuoksi pitäis ajaa itsensä loppuun ja itkeskellä. Ei sillä palkalla.:)
ainakin mä koin (tein kolme vuotta siivoushommia) että siivousfirmoissa pääsee esimiesasemaan vaikkei ois siihen hommaan mitään valmiuksia (pääsee tietenkin muuallakin muttei ihan niin tumpelot sentään). Kun esimies kämmäilee eikä osaa hommaansa, niin se sitten puretaan alaisiin syyllistämällä, painostamalla tai vetoamalla siihen kuinka just nyt on rankat ajat ja kaikkien kuuluu joustaa. Työntekijöitä kohdellaan aivan kuin heidän kuuluis olla tosi nöyriä ja suostua mihin tahansa. Onko sulla mahdollisuus vaihtaa kohdetta tai työpaikkaa? Porrassiivous ei ole asia, jonka vuoksi pitäis ajaa itsensä loppuun ja itkeskellä. Ei sillä palkalla.:)
vaihtaa kohdetta, mutta tietenkin työpaikkoja voi katsella..
työtä mitä minä olen tehnyt. Sotkuista, tylsää yksinäistä, huonot työtilat eikä kunnon sosiaalitiloja. Sä saat paremman työn ja parempaa liksaa sekä paremman mielen melkein mistä muusta työkohteesta tahansa - tai mistä muusta työstä tahansa. Mieti myös sun fyysistä jaksamista; porrassiivous altistaa kaikenlaisille krempoille enemmän kuin monipuolisemmat siivouskohteet.
Miten kukaan syyllistää toista tollasesta?
Oletko ihan voimissasi?
Kyllähän ihmiset vaihtaa tuon tuosta työtään.