Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsikö nuo elintarvikealan lakot oikeasti ketään?

Vierailija
25.05.2010 |

Meidän perhettä ei haitannut nimeksikään. Jotenkin nyt vasta tajusin että kyseessä on todellisuudessa einesteollisuus.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään einespuutokset vaan hyvän leivän puuttuminen. Syön paljon leipää ja lempileipiä oli vaikeaa saada ja uudet tulokkaat eivät olleet kovin hyviä.

Olen oikein tyytyväinen, että eivät lakkoile enää, että saa taas lihaakin kaupasta. Meilläpäin lihahyllyt olivat välillä ihan tyhjiä.

Vierailija
2/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsikö ne sitten nyt sovintoon asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta ruoka hevillä lopu.

Vierailija
4/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se omistajaluokka kauaa pelleilylä katso-

Vierailija
5/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein sämpylät. jauhelihaa kaipasin jossain vaiheessa ja sitä saikin tuoretiskiltä. en tajuu kuin joka ostaa jostain lidlistä, ja siellähän oli just se pöpö jauhelihassa.

maito olis varmaan pahempi jos kestäis kauan.. kahviin =) ja jogurtit

Vierailija
6/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sais voita ,juustoa ja maitoa, ehkä silloin voisi häiritä.

Nyt ihmiset huomaa, ettei se ruuan tekeminen kovin kummoisia vaadi.

Vierailija
7/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei syödä lihaa eikä juuri eineksiä. Ei joka kerta saatu suosikkileipää, mutta eihän sitä aina muutenkaan saa.

Vierailija
8/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kassaihmisenä sehän oli mun vika kun eineshyllyt huus tyhjyyttään.

Ja kun ne aiemmat ruokalakot vaikuttaa vielä tänäänkin ja meidän kaupassa ei ole makkaraa kunnolla niin sekin on kauheeta ja voi voi kun ei ole nyt mitään grillatavaa ja kyllä täytyy nyt mennä toiseen kauppaan.

Itse pärjäsin perheineni motkottamatta ja vallan mainioti. Syötiin ihan samalla tavalla kuin ennen lakkoja.

Vierailija
9/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka lakko jatkuisi vaikka kuukauden.

Vierailija
10/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sanoin miehelleni, kuinka tajusin että vaikka oltas joskus äkillisesti ihan PA, niin meilä syötäs silti kunnon ruokaa. Paistoin eilen ihan itse pyytämää kalaa ja perunat oli omasta maasta. Myös lihaa löytyy omasta takaa. Toki maito ja leipä vois loppua, mutta se ei hetkellisesti haittais ollenkaan.

Vierailija
11/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa kaupoissa hyllyt ihan tyhjillään, toisissa täynnä tavaraa. Samalla paikkakunnalla.

Vierailija
12/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaikea saada ja jauhelihaa. Sekä hk:n sininen oli useesti loppu. Muuten ei mitään valittamista.

Vierailija
13/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama grillimakkara jäi ostamatta, mutta se näkyy vyötärössä :)

ostin naudanlihaa porsaan sijasta, ja tykästyin todella :)

Hirvenlihaa kaivettiin pakkasesta, ja syötiin useammin kalaa!

en osta juuri koskaan eineksiä joten niiden valikoiman vähyydestä en osaa sanoa mitään, leipäkin oli saatavilla lähileipomosta!

Vierailija
14/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillpäin oli lihahyllyt ihan tyhjiä ja ei ollut kun ruisleipää myynnissä.

Vierailija
15/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä haittasi tosi paljon. Meillä kun ainoa sopiva liha on juurikin possu... Jauhelihaa tilattiin jossain välissä 10 kg, että on lapsille ruokaa. Se kun pitää jauhaa puhtaalla myllyllä. Leivistäkin käy ainoastaan osa, onneksi haettiin pakastin täyteen aina kun leipää sai leipomoista. Vatajan nakkeja ei saanut, niitä rohmuttiin yhtenä kertana kaikki paketit, mitä kaupasta löyty. Samoin ne kinkkuleikkeet, mitkä sopii, niin niitä oli tosi harvoin. Kyllä nyt toivoo, että sais meillekin sopivaa ruokaa!

Vierailija
16/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupan liha- ja makkarahyllyt oli lähes tyhjinä. Taitavat olla sitä vieläkin.

Vierailija
17/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua rassaa jos joku tietty leipä on joskus lopussa, en ole niin merkkiuskollinen. Lihaa meidän lähikaupassa riitti lähestulkoon normaaliin tapaan. Jossain kohtaa hyllyssä luki että valikoima on tavallista suppeampi lakon takia, mutta en edes tiedä mitä siinä olisi pitänyt olla, en ainakaan jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
18/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ei tajua, ettei tavaraa ole saatu vieläkään kun rajallisesti. Esim. leipää on saatu tilattua vain joitakin, mutta sehän on mun vika tietenkin, ettei vielä tänäänkään tullut koko tilattu kuorma.

että kassaihmisenä sehän oli mun vika kun eineshyllyt huus tyhjyyttään.

Ja kun ne aiemmat ruokalakot vaikuttaa vielä tänäänkin ja meidän kaupassa ei ole makkaraa kunnolla niin sekin on kauheeta ja voi voi kun ei ole nyt mitään grillatavaa ja kyllä täytyy nyt mennä toiseen kauppaan.

Itse pärjäsin perheineni motkottamatta ja vallan mainioti. Syötiin ihan samalla tavalla kuin ennen lakkoja.

Vierailija
19/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kaupan näkökulmasta, myynti pieneni kun ei tavaraa saanut myyntiin entiseen malliin.

Vierailija
20/20 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen yleensäkin ruokaa siitä mitä kaupassa sattuu olemaan esim. tarjouksella, en hae mitään tiettyä.

Hyötyä oli sen verran, että löysin uuden lemppariruisleivän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi