Kosmetiikasta tietävät (lähinnä Clinique)
Sopiikohan tuo alla oleva rasva kohta 35-v naiselle, jolla kuiva sekaiho?
Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer
Skin's most complete defense against the visible signs of aging in a daily moisturizer. Arms it to fight the effects of emotional stress, which can damage skin with effects much like sun and pollution. Helps neutralize UVA and UVB.
Dry Combination
Kommentit (9)
kyseistä voidetta on kolmea erilaista. Valitse ihotyyppi 2 voide!
Sopii päälle 20 vuotiaille. Ei ole ihoa kiinteyttävä voide! Suojaa ulkoisilta ärsykkeiltä antioksidanttien avulla ja taistelee tätä kautta ihon ikääntymistä vastaa!
T. Cliniquen kanssa vuosia työskennellyt asiantuntija.
ihoa kiinteyttävää voidetta "liian nuorena"?
Mikä on vaalein meikkivoiteen väri tällä merkillä? Mielestäni olen ostanut vaaleimman, tarkistan, jos olen. Ja jos ei ole vaaleampaa, niin vaihdan toiseen merkkiin. Tämäkin on mulle liian tumma. :(
Ostin nimittäin meikinpuhdistusaineeksi Cliniquen Day Off -ainetta, ja se osoittautui TODELLA loistavaksi!
Nyt sitten pitäisi tutkailla muita ihonhoitotuotteita pintakuivalle sekaiholle.
Osaisiko joku suositella jotakin?
kyseistä voidetta on kolmea erilaista. Valitse ihotyyppi 2 voide!
Sopii päälle 20 vuotiaille. Ei ole ihoa kiinteyttävä voide! Suojaa ulkoisilta ärsykkeiltä antioksidanttien avulla ja taistelee tätä kautta ihon ikääntymistä vastaa!T. Cliniquen kanssa vuosia työskennellyt asiantuntija.
Onko se juuri tuo dry combination. Sitten siellä oli very dry to dry ja combination oily to oily.
ap
on juuri tuo dry combintion..
Sinä joka kyselit meikkivoiteista: Valitettavasti valikoimissa ei ole tosi vaaleaa sävyä. Olen itsekin tosi vaalea ja minulle ei löydy talvella sopivaa sävyä cliniquelta..
t.asiantuntija
Ihan tuon tekstin lukemalla sopisi,eli auringonsuojakerroin 25, päiväkoesteusvoide ikääntyvälle iholle, joka taistelee ikääntymisen merkkejä vastaan. Huvittaa tuo vaan että taistelee henkistä stressiä vastaan (emotional stress) ? Varmaan ihan samaan lopputulokseen pääset jollakin halvemmallakin merkillä.