Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen nestemäiset orkut

Vierailija
24.05.2010 |

Mua häiritsee kun yhdynnöissä saan nestemäisiä orgasmeja ja niitä on useita.Aina saa ottaa pyyhkeen mukaan kun ollaan yhdynnöissä.Miten voisin harjoittaa itseäni etten saisi niin voimakkaita tai ollenkaan nestemäisiä orkkuja.Suhteen alkuaikoina en saanut tällaisia, mutta lasten syntymän jälkeen olen saanut.En ole enää saanut niitä "tavan" orkkuja ollenkaan. Onko muilla tällaista ongelmaa????olen lukenut että nämä olisi melko harvinisia...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen oikea nimi on muistaakseni squirt. eli naiselta vapautuu nestettä orgasmin yhteydessä..

tätä ei kyllä pysty mun tietääkseni estämään mitenkään.. :s

sulla vaan stimuloituu se kohta,joka saa aikaan ns.naisten siemensyöksyn/ nesteen purkautumisen.

Vierailija
2/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans saanu noita vasta synnytysten jälkeen, en koskaan nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran löystynyt paikat, että valuu virtsaa. Lantionpohja jumppaa hop!

Vierailija
4/13 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi ejakuloida.

sen verran löystynyt paikat, että valuu virtsaa. Lantionpohja jumppaa hop!

Vierailija
5/13 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saa myös tällaisia. Aivan mahtavaa! Voisi olla huonomminkin vai mitä?

Juu kyllä aika sotkuista, jää moni kiva paikka kokeilematta ilman suojaamista, mutta hei - kaikkea ei voi saada.

Miehenä on kyllä mukava tietää että molemmat ovat nauttineet ihan oikeasti.

Vierailija
6/13 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuoksu millekkään, ja minkälaiset orkut tulee!! olen vasta nykyisessä suhteessani näitä saanut ja mieskin tykkää.

Vierailija
7/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei saa näitä suihkuja. Minä kyllä haluaisin kerrankin kokea sen kun naiselta lentää nesteet ympäri huonetta

Vierailija
8/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko noita "suihkuja" klitorisorgasmista vai vaginaorgasmista?

Ihan mielenkiinosta vaan...

Vierailija
9/13 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nesteet lentää. Mielenkiintoinen tunne ja märkää on.

Vierailija
10/13 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, mistä ninä löytäisin naisen joka osaa sen homman?

M33

Vierailija
11/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upataan tätä.

Jokainen nainen voi näitä saada. Vaatii hiton pitkää lämmittämistä. Koittakaa vaikka että nainen sidotaan käsistä sängyn päätyyn sekä peitetään silmät. Hierontaöljyllä PITKÄÄN hivellään ja välillä (rinnat, sisäreidet yms) kovemminkin. Hissukseen mennään naisen kroppaa läpi. välillä klitorista hyväillen. Siis kiusotellaan, ladataan nainen mahdollisimman kovaan orgasmiin. Sama koskee naisen genitaaleja kun niihin siirrytään. Ei saa olla liian hätäinen vaan pitkään kiusotella. Naisen kroppa antaa kyllä merkkejä. Sitten lopuksi kun nainen jo kiemurtelee niin kahdella sormella (koukussa) hierotaan emättimen etuseinää melkoisen rajustikkin. Etuseinään saa tulla sellainen "lypsyliike"..Tämä siis ei ole mikään patentti, mutta yllä olevaa noudattamalla ollaan jo lähellä. Eli naisen kiihotus maksimiin ja maksimiaika naisen kiihottuneena pysymiselle. Itsellä menee naiseni kanssa noin 40min - 60min ennekuin edes alan viedä häntä kohti orgasmia. Ei muuta kun märkiä hetkiä ;)

Vierailija
12/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ilman sitomisia.

Vierailija
13/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin tuolla ns. "vaikeita tapauksia" ja se oli esimerkki..