Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talkootarjoiluapua?!

Vierailija
24.05.2010 |

Eli talkoot tulossa ja apua tarvitsisin.

Perussettihän on limpparia,makkaraa sekä siiderit ja kaljat.Mutta minkä verran henkeä kohti näitä pitäisi varata?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen sää, ollaanko talkoissa ulkova vai sisällä, mitä siellä tehdään ja kuinka kauan. Koko siksi ajaksi kun töitä tehdään pitää riittää alkoholitonta juotavaa (kylmällä ilmalla riittää pullo/naama, kuumalla tarvitaan 6 pulloa /naama) ja sen jälkeen loppuillaksi alkoholillista (3-6 tölkkiä /naama).

Itse en tarjoaisi makkaraa, ei sillä koko päivää töitä tehdä, mutta jos nyt haluat sitä tarjota niin 2 kyrsää/naama. Mä laittaisin mieluummin jotain kiusausta tai tuhtia keittoa ja leipää. Jos talkoot kestää koko päivän niin ruokia on syytä olla 2.

Vierailija
2/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulevaksi lauantaiksi ei ole taidettu kummoista säätä luvata.Ulkona siivotaan piha-alueet.

Kyseessä on ihan kaupungin vuokra-asunnot joten en itse kyllä ala kokkailemaan.

Pitääkö olla irtopulloja vai onnistuisko isommat pullot ja mukitarjoilu...

Tällä hetkellä tulossa 11 aikuista ja 9 lasta ja rahaa saatiin 150e että ei sillä kovin kummoisia saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja talkoot alkaa klo 12 ja jatkuu minne jatkuu.

Vierailija
4/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talkoolaisista on lapsia niin jättäisin alkoholit väliin ja panostaisin vaikka ostamalla makkaroiden rinnalle valmista salaattia tai kolmioleipiä, ehkä sipsejä ja popkornia.

Vierailija
5/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden makkaran/naama.

Mä luulin, että teillä on ihan oikeat talkoot, joissa tehdään oikeasti töitä. Silloin työstä hyötyjän on hyvä järjestää kunnon tarjoomukset, että joku tulee toistekin eikä jää paha/hyväksikäytetty mieli. Tuommoisissa leikkipihatalkoissa ei ole sama asia.

t se edellä kirjoittanut

Vierailija
6/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkaraa, nakkeja, peruna- ja italiansalaattia, pullaa, kaurakekesejä, kahvia, limsaa ja mehua. ei alkoholia.rahaa meni 140e, johon kuului myös grillihiilet. ja evästä jäi aika paljon yli. osallistuja 40, joista suuri osa lapsia

Vierailija
7/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limut ja vissyt ostat isoissa pulloissa ja tarjotaan mukeista, siideri ja olut tölkeissä.

Lisäksi just makkaraa, perunasalattia, sipsejä, keksejä - varmasti mainiot juhlat!

Vierailija
8/8 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limut ja vissyt ostat isoissa pulloissa ja tarjotaan mukeista, siideri ja olut tölkeissä. Lisäksi just makkaraa, perunasalattia, sipsejä, keksejä - varmasti mainiot juhlat!

Niin varmaan saiskin,ostolappu on vaan tosin prismaan tai s-merkettiin.

Haastavan täsät tekee myös se että jos lakko alkaa niin saa heti rynnätä kauppaan ostamaan ettei jää ilman...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän