Talkootarjoiluapua?!
Eli talkoot tulossa ja apua tarvitsisin.
Perussettihän on limpparia,makkaraa sekä siiderit ja kaljat.Mutta minkä verran henkeä kohti näitä pitäisi varata?
Kommentit (8)
No tulevaksi lauantaiksi ei ole taidettu kummoista säätä luvata.Ulkona siivotaan piha-alueet.
Kyseessä on ihan kaupungin vuokra-asunnot joten en itse kyllä ala kokkailemaan.
Pitääkö olla irtopulloja vai onnistuisko isommat pullot ja mukitarjoilu...
Tällä hetkellä tulossa 11 aikuista ja 9 lasta ja rahaa saatiin 150e että ei sillä kovin kummoisia saa...
Niin ja talkoot alkaa klo 12 ja jatkuu minne jatkuu.
talkoolaisista on lapsia niin jättäisin alkoholit väliin ja panostaisin vaikka ostamalla makkaroiden rinnalle valmista salaattia tai kolmioleipiä, ehkä sipsejä ja popkornia.
ja yhden makkaran/naama.
Mä luulin, että teillä on ihan oikeat talkoot, joissa tehdään oikeasti töitä. Silloin työstä hyötyjän on hyvä järjestää kunnon tarjoomukset, että joku tulee toistekin eikä jää paha/hyväksikäytetty mieli. Tuommoisissa leikkipihatalkoissa ei ole sama asia.
t se edellä kirjoittanut
makkaraa, nakkeja, peruna- ja italiansalaattia, pullaa, kaurakekesejä, kahvia, limsaa ja mehua. ei alkoholia.rahaa meni 140e, johon kuului myös grillihiilet. ja evästä jäi aika paljon yli. osallistuja 40, joista suuri osa lapsia
Limut ja vissyt ostat isoissa pulloissa ja tarjotaan mukeista, siideri ja olut tölkeissä.
Lisäksi just makkaraa, perunasalattia, sipsejä, keksejä - varmasti mainiot juhlat!
Limut ja vissyt ostat isoissa pulloissa ja tarjotaan mukeista, siideri ja olut tölkeissä. Lisäksi just makkaraa, perunasalattia, sipsejä, keksejä - varmasti mainiot juhlat!
Niin varmaan saiskin,ostolappu on vaan tosin prismaan tai s-merkettiin.
Haastavan täsät tekee myös se että jos lakko alkaa niin saa heti rynnätä kauppaan ostamaan ettei jää ilman...
millainen sää, ollaanko talkoissa ulkova vai sisällä, mitä siellä tehdään ja kuinka kauan. Koko siksi ajaksi kun töitä tehdään pitää riittää alkoholitonta juotavaa (kylmällä ilmalla riittää pullo/naama, kuumalla tarvitaan 6 pulloa /naama) ja sen jälkeen loppuillaksi alkoholillista (3-6 tölkkiä /naama).
Itse en tarjoaisi makkaraa, ei sillä koko päivää töitä tehdä, mutta jos nyt haluat sitä tarjota niin 2 kyrsää/naama. Mä laittaisin mieluummin jotain kiusausta tai tuhtia keittoa ja leipää. Jos talkoot kestää koko päivän niin ruokia on syytä olla 2.