Äidin impulsiivinen raivoaminen autossa, muille autoilijoille
Miten tästä pääsee eroon. Tänään aamulla aloin raivota ja sättiä taksikuskia joka seisoi vihreissä valoissa ja painoin torveakin muutamaan otteeseen ja tää taulapää vaan istuksii ja kattelee. Sapetti niin syötävästi ja oltiin jo muutenkin myöhässä päiväkodilta...
En edes tajunnut raivoavani ennen kuin takapenkiltä 2v sanoo: Kenelle sä äiti oikein puhut?
Sitten herään raivokohtauksesta ja alan selittää lapselle.
Kaikki muutkin idiootit kuski oli tänään aamulla liikenteessä ja kaatosade ei helpottanut yhtään tämän mamman v*tutusta...
Kommentit (9)
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi ;-)
jotka tööttäilee ja näyttää keskisormeaan. Turhaan sitä itsekin kiihtyy kun joku pönttö ei osaa käyttäytyä. Pitää vaan pysyä rauhallisena ja olla reagoimatta tollasiin pönttöihin, jotka luulee olevansa niin taitavia ajajia.
Siis jos tuosta ehdottomasti eroon tarvitsee päästä.
Meillä lapset ovat tottuneet siihen, että kommentoin toisten autoilijoiden puutteita kovalla äänellä ja omintakeisin sanankääntein, se nyt on vain minun tapani ajaa autoa.
:D
Toi oli ihana kun lapsesi kysyi kenelle sää puhut? :))))))
Jos sää olet jo myöhässä, niin sille et voi enää mitään!
Älä panikoi enempää. Ajat vaan kolarin ja siitäkös sää vasta myöhästyt (jos pääset edes enää perille).
Ei muitten ajamisien pitäisi vaikuttaa sinuun. Jos olisit itse lähtenyt aikasemmin, ei muut olisi niin tyhmiä.
T. neljän mamma joka just nauttii sateesta!
mutistessani itsekseni "mene nyt jo siitä"=)
Lapset imee asenteen vanhemmiltaan. Jos vanhemmat raivoaa ja haukkuu muita kuskeja, nuori vasta kortinsaanut asennoituu samalla tavalla. Muut on paskoja ja vain minä osaan ajaa.
Siitä onkin sitten helppo tehdä vaarallisia ohituksia ja vähän runtata kusipääkuskeja ja ajaa nokkakolari ja tappaa itsensä, kaverinsa ja vastakkaisen auton äiti ja vauva.
Hyvää tulevaisuutta vain teille hermoheikot mammat.
Ps. yleensä nämä hermoheikot itse on huonompia kuskeja.
Miten tästä pääsee eroon. Tänään aamulla aloin raivota ja sättiä taksikuskia joka seisoi vihreissä valoissa ja painoin torveakin muutamaan otteeseen ja tää taulapää vaan istuksii ja kattelee.
Taksikuskit ei juuri istuksi ja katsele. Taisit itse katsoa väärin sen valon vaihtumisen.
Ja tosi on: sinä olit tyhmä kun lähdit myöhässä. Eivät muut liikenteessä.
Eroon olisi syytä päästä. Mitä jos alkaisit ajatella, että joku tosiaan VOI kuulla sinut - jos ei sanojesi kohde niin lapset ainakin. Ethän kai muutenkaan julkisilla paikoilla räyhää ja solvaa ihmisiä?
Lapsille ei saa näyttää huonoa esimerkkiä. Kyllä kerran inhotti, kun mieskuski mölysi ja heilutteli keskaria ratissa, ja auto oli täynnä lapsia. Ja muutenkin huono käytös on aina häpeämisen paikka.
keksisormea fillaroidessa päivittäin.
myös autolla ajaessa.
en ole huolissani, toiset nyt vaan reagoi niin.