Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet; kuinka pian olette käyneet treffeillä?

Vierailija
24.05.2010 |

Ja miltä se on tuntunut?

Minä erosin puolisen vuotta sitten ja olin vastikään ekoilla treffeillä. Odotin niitä innolla ja ihan mukavaa meillä olikin. Sitten loppuillasta alkoi tuntua, että mitä mä teen täällä ihan ventovieraan miehen kanssa ja muistin vielä, että olen istunut joskus ex-mieheni kanssa siinä samaisessa pöydässä, missä nyt oltiin.

Tuli niin surullinen olo, joka jatkuu vielä nyt, pari päivää treffien jälkeenkin.

Okei, lyhyellä keittiöpsykallakin ymmärrän, että olin liian aikaisin liikkeellä. Mutta miltä teistä muista on tuntunut olla ensitreffeillä eron jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt trffeillä ja miltä ekat tuntuivat?

Vierailija
2/3 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta kiitosta erottuani. Toisen liiton jälkeen olet ollut nyt 1v.2kk ihan itsekseni. En edes mieti miehiä tai treffejä. On hyvä olla näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt trffeillä ja miltä ekat tuntuivat?

Eli siitä muinaisesta erosta on aikaa 6 vuotta. Pari vuotta sen jälkeen tapailin joskus joitakin miehiä. Ei tuntunut haikealta tai vaikealta, kun olin jo käsitellyt sen eron. Ei kannata rynnätä äkkiä uusiin suhteisiin, vaan opetella elämään hetki yksikseenkin. Ero oli myös oma ideani, joten siinäkin mielessä "helppo". Nyt olen ollut tämän miehen kanssa 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä