Kun sivuhistoria on poistettu, saako mistään
enää nähtyä millä sivuilla on vierailtu? Itselläni on 6-luokkalainen poika jolla on pari vuotta vanhempi kaveri ja ovat välillä pelailleet tietokoneella erilaisia nettipelejä. Tavaksi on tullut tarkistaa millä sivuilla poika pyörii ja eilen huomasin että sivuhistoria oli tyhjennetty. Tätä ei ole aikaisemmin tapahtunut. Mietin vain miksi näin on tehty ja kenen toimesta. Riittääkö pelkän sivuhistorian poistaminen va jäävätkö avatut sivustot kuitenkin johonkin muistiin?
Kommentit (5)
ja tarvittaessa rajoittaa netin käyttöä tai laittaa estoja ettei pääse kuin tietyille sivustoille. Ap
Voit kuitenkin katsella mahdollisesti koneelle jääneiden evästeiden ja salasanojen osoitteita. Niistä voi saada vielä vähän osviittaa surffailun luonteesta.
Voit kuitenkin katsella mahdollisesti koneelle jääneiden evästeiden ja salasanojen osoitteita. Niistä voi saada vielä vähän osviittaa surffailun luonteesta.
jos jälkiään siivoaa niin kaikki pois. Kyllä nuoret osaa. Ihan koneen peruskäyttöä.
Meillä eivät poista historiaa kun eivät vieraile sellaisilla sivuilla jotka pitäisi salata.
ne löytyy käyttäjän kansion alta temporary internet files / temp / tms nimellä riippuen käyttiksestä. Olen nimittäin kerran itse vahingossa tuhonnut sivuhistoriani, ja meidän atk-tuki sai ne takaisin näkyviin, mutta en osaa kyllä neuvoa miten se tapahtui.
Itse kysyin tätä asiaa asiantuntijalta juurikin tuo samainen "ongelma"mielessäni...