Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän ja toiseen nänniin on tullut nuppineulanpään kokoinen valkoinen kohta.

Vierailija
23.05.2010 |

Olen yrittänyt varovasti puristaa, ei auta.

Kyseessä on kaiketi tukkeutunut maitotiehyt?

Imettäessä nänni tuntuu hieman kipeältä.

Mikä avuksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen itse saanut tukkeutuneen maitotiehyen auki. Joskus olen joutunut ihan puristamaan tiehyen auki ei niinkään varovasti, vaan ihan niin, että sen todella aukaisee, tavallaan "iho" menee rikki. Mutta siinä hommassa kannattaa ensin ne kätöset pestä ja desinfioifa kunnolla, ettei mene pöpöjä tiehyeeseen.

Koeta imettää myös eri asennoissa ts. siten, että vauvan alaleuka "pumppaa" tukkeutunutta tiehyttä auki eli laita vaikka vauva kainaloon tai miten nyt vain. Joku imetysihminen osannee kertoa asiat oikeilla termeillä :-) Mä vain olen nuo kolme imettänyt :-)

Vierailija
2/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla juurikin sama ongelma päällä jo monetta päivää. ! Juuri täs illalla otin selkoa ja puhdistuksien jälkeen yritin steriilillä neulalla hieman puhkoa tukosta. Siinä oli ihon tapaista päällä, verta tuli kun neulalla sörkin :() Semmonen valkea finnin näköinen nännin päässä. Kipeä imettäessä. Nimeltään piimäkokkare.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama ongelma. mee lämpimään suihkuun ja lypsä sormin. sit jos ei ala aukeemaan niin kokeile pyyhkeen reunaa, kulmaa, ne on sen verran karheita et mulla ainakin aukes sillä.

Vierailija
4/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just jollain pyyhkeen reunalla tai vähän rapsuttamalla. Pakko se on aukikin saada, kun ainakin itsellä ollut niin kipeänä sitten rinta, että tekisi mieli huutaa. Ja sitten huonoimmassa tapauksessa olisi rintatulehdus tms.

Vierailija
5/5 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei koske yhtään, mutta se taas että itse yrittää sitä puristaaa rikki sattuu ja ihan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme