Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei se munan koko vaan mies, joka sitä käyttää.

Vierailija
23.05.2010 |

Jos on oikein rakastunut, niin kaikenkokoiset on hyviä. Nykyisellä miehelläni on melko pieni muna, mutta saan paraste seksiä ikinä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppi-mulkkujen hyvyyttä todistelevia oikein löytyy... huoh

Vierailija
2/15 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman aiheen uudestaan ja uudestaan alkavia oikein löytyy.. huoh

Perkele. Pankaa pankaa. Itteäni en oo koskaan osannu minään valtakunnan casanovana pitää, mutta jos pyydätte laskemaan että kuinka monen kanssa on tullut pehkuissa peuhattua, niin en kertakaikkiaan pysty laskemaan. Ja kaippas nuo tyytyväisiä ovat olleet kun harvemmin on jäänyt yhteen kertaan.

Mut pitäiskö mun johdatella tästä täysin turhasta tiedosta joku loputon ketju tälle palstalle? Ei minun mielest ainakaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni vaan tunnu missään eikä siis mitenkään voi toimia.

Vierailija
4/15 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tyytyväinen herra prinssinakkiisi - mitä sitä täällä todistelet?

Vierailija
5/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kompensoin pientä kaluani kielellä, vibroilla ja nelisorminainnilla. Ei se pelkkä koko.

Vierailija
6/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kompensoin pientä kaluani kielellä, vibroilla ja nelisorminainnilla. Ei se pelkkä koko.

on toki hyvä käyttää, mut mikään ei vedä vertoja sille, että kyrpää saa ihan tosissaan, niin että tuntuu. Mikropenis ei tähän oikeasti pysty :(

Ostahan kunnon strapjatke ja veteleppä sillä, niin eiköhän eukkokin ole aika hurmiossa :D

Vierailija
7/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen "herkkä" alapäästäni ja saan siis helposti esim. haavaumia sinne jos on iso tai paksu kalu. Enkä tykkää kun tuntuu että munasarjoja paukutetaan niin kuin potkittais.

Lyhyt ja ohuehko kalu parempi. Ei satu seksin jälkeen, ei satu seksin aikana ja orkun saan joka tapauksessa, ilman kaluakin, on tuo klitoriksen alue niin herkkä.

Vierailija
8/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri vaihtamassa isomunaista miestä pienempimunaiseen. ei oo kiva lukea näitä kommentteja. yhden kerran ollaan vasta harrastettu seksiä eikä kumpikaan kyllä saanut mutta alkoholilla oli aika paljon osuutta asiaan. mutta haluan tätä uutta miestä ihan älyttömästi. exää en sitten yhtään. luulen että aika paljon on kiinni tunteista nämä koko asiatkin...

Vierailija
9/15 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään en oo pannu, vaikka se iso onkin.

Vierailija
10/15 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä pieni pili omalla miehellä on kauheaa epäonnea. Vähän sama kuin olisi voittanut lotossa, mutta hukannut kupongin. Onneksi mun poikaystävällä on keskikokoa isompi. Ollaan tästä tyttöjen kanssa juteltu ja kyllä monet niin katkeria on ja sit mua kadehditaan kauheesti. Mut mun poikaystävää eivät vamppaa, se on varma. Annan poikaystävälle pillua niin usein, ettei tarvii vieraissa alkaa hyppimään.

Vierailija
11/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2010 klo 15:38"]

saman aiheen uudestaan ja uudestaan alkavia oikein löytyy.. huoh

Joo olen samaa mieltä. Miksi näitä kullin pituuksia ja paksuuksia pitäis aina mittailla. Jos vaimo/naisystävä ovat tyytyväisiä seksiin niin mitä niitä mittailemaan tai kerskumaan/valittamaan.

Perkele. Pankaa pankaa. Itteäni en oo koskaan osannu minään valtakunnan casanovana pitää, mutta jos pyydätte laskemaan että kuinka monen kanssa on tullut pehkuissa peuhattua, niin en kertakaikkiaan pysty laskemaan. Ja kaippas nuo tyytyväisiä ovat olleet kun harvemmin on jäänyt yhteen kertaan.

Mut pitäiskö mun johdatella tästä täysin turhasta tiedosta joku loputon ketju tälle palstalle? Ei minun mielest ainakaan..

[/quote]

Vierailija
12/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on suht iso, mutta kun ei stondis pysy...niin mitä sillä kyrvälläkää tekee?! Ottaisin vastaan vaikka jonkn pikkukyrvän jos vaan toimisi  ku tarvitaan!! Ei se koko kaikkea ole! Olkaa onnellisia jos muna toimii, vaikka senteissä jöisikin naapurille.

Vierailija
13/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:35"]

Mun miehellä on suht iso, mutta kun ei stondis pysy...niin mitä sillä kyrvälläkää tekee?! Ottaisin vastaan vaikka jonkn pikkukyrvän jos vaan toimisi  ku tarvitaan!! Ei se koko kaikkea ole! Olkaa onnellisia jos muna toimii, vaikka senteissä jöisikin naapurille.

[/quote]

Naisestahan se on kiinni jos ei seiso. Makaat lahnana tai sitten tavara on väljä kuin 45 numeron kumisaapas. Tai sitten olet läski ja ruma. Onhan noita syitä. Siinä mielessä olet oikeassa, että iso mulkku vaatii kunnon kiihotuksen että seisoo kunnolla. Mutta eipä se tahdonvoimalla seiso pienempikään. Nainen on avainasemassa siinäkin. Naisillapa onkin helppoa. Oma vaimokin on aina märkä. Jos ei heti huvitakaan niin siinä kun muutaman kerran lykkii niin ikinä ei ole käskenyt lopettamaan. Miettikääpä sitä.

Vierailija
14/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hemmeti nämä kalujen koko mittaukset jo lopu. Minun mielestä jos kumpikin saa orgasmin niin onko sillä sitten väliä? Käyttäkää kieltä tai suuta jos ei tunnu missään. Voi että kuinka paljon he jotka eivät pidä suuseksistä menettävät paljon. minulla on aika urologille kun saan orgasmeja, mutta ei tule satsi, mutta kun vaimo ottaa liukuvoidetta ja runkkaa minua ja ottaa suihin saan orgasmeja mutta kuti ei tule. Mutta nuolen vaimoni niin että hän saa varmasti, vaimoni on kaunis ei se ainakaan siitä johdu. Kullinikin on sitä luokkaa ettei se siitä ole kiinni. Herran jestas että tuntuu hyvältä kun hän runkkaa minua liukkarin avulla ja suulla mutta kuti ei tule. Mutta urolokille on mentävä. Onko muilla vastaavaavia ongelmia?.

Vierailija
15/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iso koko riitä sellaisenaan, sitä pitää osata myös käyttää.

Ameriikkalaiset sanoo, jotta ei sen tarvitse olla iso, ensimmäiset 8 tuumaa riittää naiselle kuin naiselle, jos sitä vain osaa käyttää.....

http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastup&cat=-42&pos=0