Luotatteko miheenne täysin? siis että ihan varmana ei pettäs koskaan?!
Kommentit (26)
mutta sitä, ettei koskaan pettäisi, en voi vannoa edes omalta kohdaltani - miten sitten toisenkaan. Elämä tuo eteen kaikenlaista. Turha murehtia etukäteen.
väitätkö että vain miehet pystyy vedättämään, tai vedättämään helposti? Minä puolestani uskon, että naiset ovat tässä ihan yhtä taitavia. Luulen, että se on luonne-, ei sukupuolikysymys.
Tosi typerältä kyllä tuntuu, että aikuinen mies polttaa salaa vaimoltaan ...
oli kyseessä tupakanpoltto tai mikä tahansa asia, on aina tyrmistyttävää huomata miten helposti mies pystyy vedättämään.
Siis pokkana valehtelee päin naamaa että ei vaikka tupakoi, vaikka oikeasti polttaakin, ja asian tekee pahimmaksi se, että omatkin kaverit tietää siitä, mutta sinä et. Vie todella luottamusta.
Jos mies pystyy tuollaisesta ihan pokkana valehtelemaan, niin mistä sitä enää tietää vaikka sillä olisi vaimo ja 2 lasta jossain naapurikaupungissa.
Ei pysty enää luottamaan mihinkään mitä mies sanoo.
Jos nyt jostain syystä kuitenkin hairahtuisi, niin selviäisimme siitä kyllä. Eri asia jos olisi pitkäaikainen suhde.
Mies on vain jotenkin niin läpeensä luotettava ja uskollinen. Sitä paitsi hän ei juuri viihdy muiden ihmisten seurassa kuin minun ja lasten, sekä muutaman harvan ja valitun ystävänsä ;-).
Miehen isästä huokuu sama pomminvarma uskollisuus kuin miehestäkin. Juteltiin just jouluna anopin kanssa, miten mies tai hänen isänsä ovat itse niin uskollisia luonteeltaan etteivät edes ymmärrä, kun joku olisi heistä kiinnostunut :-) Molemmat ovat karismaattisia tyyppejä ja ammattinsa puolesta koko ajan tekemisissä nuorten, kauniiden naisten kanssa, joten kiinnostuneita on kyllä vuosien varrella ollut.
Ainakin aikaa menee luottamuksen takaisin saantiin.
Luotin mieheeni ja sain tietää että se oli pettänyt, eli on entinen mies nykyään. Se oon sentään oppinut ettei kannata luottaa keneenkään kuin itseensä ja silloinkin varoen!! Kenenkään ei kannata olla turhan sinisilmäinen, en halua yleistää mutta lähes kaikki tuntemani miehet pettävät ovat joskus pettäneet.