Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan seksuaaliset haluni takaisin?

Vierailija
22.05.2010 |

Nuoremman lapsen syntymästä on 2v. ja sen jälkeen halut on ollut totaalisen kadoksissa. Rakastan kyllä miestäni, mutta seksiä ei juurikaan ole =( Ja syy on minussa, se tuntuu vaan niin vaikealle ja jostain syystä ei vaan haluta vaikka haluaisinkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä sitten kun homma on ns. ohi niin miettii, että olipas se kivaa ja näin saisi tapahtua useamminkin mutta jotenkin se aloittaminen vaan tuntuu vaikealle. Olemme ollut yhdessä lähes 11v. ja rakastan miestäni todella paljon, enkä voisi ikinä elää ilman, mutta pelottaa juurikin se, että käy se mitä pahiten pelkään... Mies lähtee pian jonkun toisen matkaan =( Ehkä kaipaan enemmän sellaista hellimistä ilman seksuaalista painetta...

Vierailija
2/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin pillereitä noin 8 v ennen lasta ja aina seksin aloittaminen tuntui hankalalta, ei vaan koskaan tullut sitä fiilistä että haluttaa. Kun hommaan kuitenkin ryhtyi, se oli kivaa. Kun alettiin yrittää lasta, halut palasivat. Loppuraskaus, synnytys ja vauva-aika oli tietysti muuten erikoista aikaa, mutta nyt kun valvomiset on ohi, on halut kuin silloin kun yritettiin vauvaa. En halunnut aloittaa pillereitä enkä mitään hormonaalista ehkäisyä uudelleen synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Nuvaring ehkäisyrengas. Ennen lapsia oli myös samainen ehkäisy ja silloin sillä ei ollut vaikutusta haluamiseen. Jotain kyllä tarttis tehrä.. =)

ap

Vierailija
4/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö pillereitä, mutta halut kadoksissa.

Nyt olemme ihan sopineet miehen kanssa, että seksiä on joka kolmas päivä. Minulle kun tuo asiaan ryhtyminen on hankalaa, niin kokeillaan tällaista järjestelyä. Ainakin toistaiseksi on toiminut ihan hyvin. Spontaanius toki kärsii, mutta mies on kuitenkin tyytyväinen.

Vierailija
5/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet synnyttänyt sinulla ei voi olla nuvaring käytössä.

Vierailija
6/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi lasta ja niiden jälkeen ehkäisyksi on otettu nuvaring, joka oli myös ennen lapsia!

Vierailija
7/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut poistattaa hormonikierukan, jos sillä olisi jotain osuutta asiaan. En muutenkaan pidä koko kapistuksesta.

Olen myös yrittänyt tarkastella omia tuntemuksiani ("miksi en nyt halua?" "Mikä stressaa?" jne.) ja keskittyä paremmin hetkeen.

Vierailija
8/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tutustut itse itseesi, ja sitten otat vähitellen miehen kimppaan. Suosittelen, sillä muuten parisuhteelle ei voi povata pitkää ikää.

Vierailija
9/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella hienoa, että olet huomannut ongelman ja oikeasti yrität tehdä asialle jotain. Kannattaisiko käydä terapeutilla juttelemassa? Tämmöiset saattaa olla kiinni jostain yllättävän pienestä jutusta, jota vain ei itse hoksaa.

Ensin tutustut itse itseesi, ja sitten otat vähitellen miehen kimppaan. Suosittelen, sillä muuten parisuhteelle ei voi povata pitkää ikää.

Vierailija
10/10 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut millaiset asiat saavat sinut sille tuulelle? Itse ainakin tarvitsen aika paljon aikaa läheisyydelle ja ihan yhdessäolemiselle kahdestaan. Siitä se sitten lähtee syntymään. Naisen ja miehen halu on niin erilaista, ja usein myös eri rytmistä.