Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bodypumpista!

Vierailija
22.04.2010 |

Miten nopeasti bodypumpissa voi ajatella lihasten vahvistuvan? Olen alkanut käymään siellä kerran viikossa, joskus kaksi, ja tangossa painoja on yhteensä 5-9 kg liikkeestä riippuen (tiedän, säälittävän vähän...). Toi on ihan maksimi mulle, joitain käsiliikkeitä en edes jaksa tehdä ihan kokonaan huilaamatta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutamassa viikossa jaksat lisätä painoja. Aluksi lihakset kasvaa vauhdilla. Sitten tasaantuu (plääh).

Ja pääasia että teet liikkeet puhtaasti aluksi - esim. askelkyykkyihin ei välttämättä tarvitse painoja ollenkaan. Sanoin lopun olkaliikkeet voi tehdä vaikka vaan niillä kilon painoilla, on raskaat jo muutenkin. Mutta parin viikon jälkeen alat vaan lisätä painoja. Vaikka yhteen lihasryhmään kerrallaan.

Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tuloksia kaipaat, niin suositus on 3 krt viikko. 1 krt viikko korkeintaan ylläputää lihasmassaa.

Haasta itses ja pikkuhiljaa nostat painoja kun kehityt! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käydä usein myös spinningissä, tanssitunneilla, aerobic-tyyppisissä jutuissa. Ei riitä viikossa päivät!

ap

Vierailija
4/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, jos tykkäät kovasti aerobisesta treenistä, etko voisi yhdistää BP ja aerobinen samaan päivään että saisit sen 2-3 kertaa viikossa käytyä? tai kävisit punttiksella jos kaipaat lihaksiin poweria?

Vierailija
5/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo näkyviä tuloksia. Siis pari kertaa vkossa lihaskuntoa ja muuten sitten aerobista. Itse käyn pumpissa 2 x vko ja sain nopeasti näkyvät lihakset sillä tahdilla. Isoja painoja vaan.

Vierailija
6/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, jos tykkäät kovasti aerobisesta treenistä, etko voisi yhdistää BP ja aerobinen samaan päivään että saisit sen 2-3 kertaa viikossa käytyä? tai kävisit punttiksella jos kaipaat lihaksiin poweria?

Vedän tunnit aina niin täysillä, että olen loppupäivän suunnilleen ihan raato :) Eli en kyllä jaksaisi mennä tunnin spinun jälkeen enää tunnin pumpiin...

ap

Vierailija
7/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan esim. spinning-päivinä tehdä joitain harjoituksia vaikka käsipainoilla, jos et halua ostaa levytankoa kotiin.

Punteilla onnistuvat ainakin hauikset, ojentajat, rintalihakset ja hartiat. Myös punnerrukset (oikein tehtynä) ovat hyvä harjoitus tuolle alueella.

T: toinen pumppifani :)

Vierailija
8/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaksi kertaa viikossa pumpissa (muut eivät sovi aikatauluuni) ja kolmesti viikossa bodycompatissa. Pidän yhden lepopäivän ja sinä yhtenä käyn pitkän hölkkälenkin ja EHKÄ salilla lihastreenin.