Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet isästä, joka kantaa lapsilleen tupakkaa ja kehuu kuinka hyvä hermolääke se on?

Vierailija
22.05.2010 |

Itse on lopettanut tupakoinnin vuosi sitten terveyssyistä lääkärin määräyksestä. Isänsä on kuollut aikoinaan keuhkosyöpään tupakoinnin takia.

Kantaa siis tupakkaa kartonkikaupalla molemmille tupakoimattomille lapsilleen ja painostaa näitä polttamaan. Lapset siis täysi-ikäisiä jo eivätkä polta. Ikää papalla 60 v ja lapsenlapsiakin on jo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki muumit laaksossa. Joku mättää, jollain tapaa ei osaa aihetta nyt käsitellä, mutta toivottavasti nää aikuset lapset nyt kuitenkin osaa omasta elämästään itse päättää ja ymmärtävät papparaa.

Vierailija
2/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa typeriä kanoja puhumalla lämpimikseen tuollaisia. Nauttii, kun toiset meinaa tukehtua...:)

Mä tiedän päihdeongelmaisia vanhempia ja nekin yrittää lapsia valistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajakki tai salapolttaja?

Ei polta itse ollenkaan ja on toiminut hallituksen puheenjohtajana kolmessa ei taloyhtiössä.

Vierailija
4/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajakki tai salapolttaja?

Ei polta itse ollenkaan ja on toiminut hallituksen puheenjohtajana kolmessa eri taloyhtiössä.

ap

Vierailija
5/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkosyöpään. Isoisähän oli kuollut keuhkosyöpään tupakoinnin seurauksena? Kyllä tällaisia vanhempia on olemassa jotka vain haluavat tuhota omat lapsensa keinolla millä hyvänsä. Itsekin tunnen sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi