Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinkin iloa rasvaisesta ihosta

Vierailija
22.05.2010 |

Minulla on ollut teini-iästä asti tosi rasvoittuva iho, ja kaikki ihon hoitoon tarkoitetut aineet joilla oli tarkoitus vähentää finnejä yms. vain pahensivat ongelmaa.

Siskolla taas on ollut aina hyvä iho, ei finnejä eikä muitakaan epäpuhtauksia.

(Sisko on minua vajaat kaksi vuotta nuorempi)

Nyt olen huomannut että siskolla on alkanut tulla selvästi ryppyjä silmien ympärille, ja käsivarsien ihokin on jotenkin ohentunut, silleen vanhentunut.

Minulla ei ole vielä mitään ryppyjä, ja iho on ylipäänsä paljon kiinteämpi. Ja minä kun olin aina kateellinen siskolle hyvästä ihosta!

Ikää meillä on vähän päälle 30v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo huimat 40v. Iho edelleen rasvottuu ja valitettavasti mustapäitä löytyy reippaasti, mut ryppyjä ei vieläkään ole, sano just pari kk sitten jopa kosmetologi.

Vierailija
2/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho vieläkin helposti finniytyvä. Miten vaan saisi tästä edusta hyötyä? Enemmän hyvästä ihosta olisi ollut iloa teininä, jolloin iho-ongelmat aiheuttivat henkistä kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonteet otsassa, koska nostelen raskaita luomiani.

Vierailija
4/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä sellanen ilmerypyt omaava siloposkinen ihminen on kauniimpi kuin "kraateri-ihoinen" ja "reikäihoinen" rypytön aikuinen. Mutta tämäpä onkin vain oma vähäinen mielipiteeni.

Vierailija
5/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan óle jäänyt finneistä arpia. Minulla on hyvin paraneva iho, jos nyt noin voi sanoa, eli ei tule helposti arpia. Ja kun lopetin ihon puhdistamisen, vähenivät finnitkin huomattavasti. Pesen kasvot puhdistusaineella vain joka toinen-kolmas päivä. Meikki aiheuttaa aina ylimääräisä finnejä, joten käytän meikkivoidetta hyvin harvoin, vain "erikoistilanteissa".

Ja olisi tosiaan ollut kiva teini-iässä jos olisi ollut kaunis iho, mutta ei ollut. Kai tästä nyt saa yrittää edes iloita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä