OMG, kauhea tappelu imetystukiryhmassa!!!!!!!!!
Kavin tana aamuna imetystukiryhmassa ja olin ensimmaisena paikalla. Siella oli uusi imetystukihenkilo joka sanoi punnitsevani vauvani ja meni hakemaan sita kiekkoa josta nakee kuinka vanha vauva on. Tuli takaisin ja samalla sisaan tuli ryhmanvetaja, he esittelivat itsensa koska eivat olleet tavanneet aikaisemmin.
Kun tuo uusi tukihenkilo sitten katsoi kiekosta vauvani ikaa ja merkkasi painoa, pillastui tuo ryhmanvetaja taysin! Kysyi aivan jarkyttyneena mista tuo kiekko on peraisin ja kuka sen on siihen huoneeseen tuonut?! Kiekon takapuolella oli aidinmaidonkorvikemainos!
Siina sitten huusi ja kieuhui sille uudelle tyypille joka ei tiennyt miten pain olisi ollut ja mina hipsin sivummalle odottelemaan paljonko oli tullut painoa lisaa...
Ymmarran kylla etta ei imetystukiryhmassa voi mainostaa korvikkeita, mutta hiukka kavi tuo ryhmanvetaja kierroksilla!! Uusi tyyppi puolusteli etta eihan sita mainosta kukaan ehtinyt nakemaan mutta se ei ole kuulemma se pointti, jos aidit nakevat hitusenkaan merkkeja korvikemainonnasta heille menee viestia perille etta se on ok. Suositteli uutta tukihenkiloa menemaan tukikurssille uudestaan.
Kommentit (24)
Korviketta ei saa myydä tarjouksella.
korviketta ei saa MAINOSTAA
missään tällaisessa ryhmässä tai esim. neuvolassa ei saa olla korvikemainoksia. Tämä muutos lakiin on tullut ihan hiljattain. Toisaalta se ei oikeuta ryhmän vetäjän käytöstä. Kahdestaan nätisti taka-alalla ok, mutta, että asiakkaan läheisyydessä...
kun sai keksityksi tällaisen kaamean tarinan imetyksen orjuuttamista fasisteista?
No ni. Ennustan että tästä provosta tulee hitti.
300 vastausta vähintään.
ei siis yllättänyt ainakaan minua!
korvikettaei saa mainostaa! Tupakkaakaan ei saa mainostaa, miten nämä kaksi tuotetta voi ikimaailmassa olla samalla linjalla? Aivan sairasta tämä nykymeno.
samanlaista siellä ryhmässä kuin Little Britain-sarjan Fat Fighter-poppoon miitingit? Jotenkin tuli samanlainen mielleyhtymä..
samanlaista siellä ryhmässä kuin Little Britain-sarjan Fat Fighter-poppoon miitingit? Jotenkin tuli samanlainen mielleyhtymä..
"Lisäksi kaikkien olisi pitänyt synnyttään kotona miehen käsin tekemässä savusaunassa päreenvalossa..."
Tää oli paras!hehee..Ja synnytyksessä puudutukset on syntiä saman porukan mielestä!
Korviketta ei saa kai sen takia mainostaa,että ainakin köyhissä maissa on käynyt niin,että kouluttamattomat naiset luulee,että korvike on parempaa kuin äidinmaito ja lopettavat imetyksen vain sen vuoksi.
"Lisäksi kaikkien olisi pitänyt synnyttään kotona miehen käsin tekemässä savusaunassa päreenvalossa..."
Tää oli paras!hehee..Ja synnytyksessä puudutukset on syntiä saman porukan mielestä!
Korviketta ei saa kai sen takia mainostaa,että ainakin köyhissä maissa on käynyt niin,että kouluttamattomat naiset luulee,että korvike on parempaa kuin äidinmaito ja lopettavat imetyksen vain sen vuoksi.
Mutta kun siellä se korvike on jauhemaista, ja siihen on miljoonia ja taas miljoonia lapsia kuollut sitten 70-luvun, kun sitä korvikejauhetta on sekoitettu likaiseen veteen.
Kiitos Nestle, joko ne on suostunut lopettamaan sen mainonnan kehitysmaissa?
Unohdin muuten kertoa etta tuo ryhmanvetaja muuten repi ne kiekot kahtia jotka toinen haki ja viskoi roskiin!
Sitten kohta kyseli etta missa ne "normaalikiekot" ovat ja toinen peloissaan supisi etta no hanen ainakin meni just roskiin... :oD
ap
löytyy näköjään jokalähtöön .Tää imetysasiakin on ihan ylihysterisoitu asia.
Mutta voin mä vaikka aloittaa, joo, just tollasia ne imetyvsouhkaajat just on, perkele, meidän Immo sai korviketta jo kohdussa, ja hyvin kasvaa ja on tosi terve, ja röökiäkin vedin ja Immo senku porskuttaa ja mun tissitkin on niin pystyt, etten nää niitten takaa mitään, ku en niitä pilannu millään nololla imettämisellä...
allistynyt tuosta riidasta etta vaivauduin sen tanne kirjoittamaan!
Ja ma siis kannatan imetysta joten miksi syyta provosoida.
ap
mutta miksi siellä punnitaan vauvaa ja miksi ihmeessä vauvan ikä pitää katsoa kiekosta? Etkö itse lapsesi ikää tiedä?
mutta miksi siellä punnitaan vauvaa ja miksi ihmeessä vauvan ikä pitää katsoa kiekosta? Etkö itse lapsesi ikää tiedä?
Asumme briteissa ja taalla tehdaan nain. Imetystukiryhmaa vetavat koulutetut neuvolantadit ja myos punnitus tarjotaan sita haluaville.
ap
Asumme briteissa ja taalla tehdaan nain. Imetystukiryhmaa vetavat koulutetut neuvolantadit ja myos punnitus tarjotaan sita haluaville.
ap
mutta miksi se lapsen ikä kiekosta katsotaan?
Käytä päätäsi, nainen! Etkö tosiaan tajua vai miksi jankkaat?
ap
Asumme briteissa ja taalla tehdaan nain. Imetystukiryhmaa vetavat koulutetut neuvolantadit ja myos punnitus tarjotaan sita haluaville. ap
joten vaikeampi muistaa (tosin muistan oman lapseni ian ;o)), mutta siis meidan neuvolakortissa on kasvukayrat johon paino merkitaan, meneepahan sitten tarkasti ja oikein.
ap