Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mulla on varpaissa karvoja!!

Vierailija
21.05.2010 |

Äsken pihalla huomasin, että isovarpaiden päällä kasvaa muutama karva. Mitä helvettiä?

Leikkasin ne saksilla pois, koska olen töissä. Työtoverit ei ymmärrä mua (miehiä) saisko täältä ymmärrystä kriisiin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin ne pois suihkun/saunan jälkeen. Ovat inhottavia.

Vierailija
2/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää kertyy, karvoja alkaa kasvaa uusiin paikkoihin. Ällöä ;) Nypin myös muutamia viiksikarvoja. Enkä ole oikeesti edes kovin karvainen.

Yritä selvitä kriisistäsi! Voimahali :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa kans karvoja pottuvarpaiden päällä.. Ei mitenkään kamalan seksikästä, mutta onneks ne voi aina leikkoa poies..

Voisin kyllä veikata, että melko monellakkin varvaskarva rehottaa, mutta kukaan ei vaan kehtaa kuuluttaa asiaa ympäriinsä, joten kaikki luulee olevansa ainoita..:D

Vierailija
4/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on hassuja. Niitä tulee kun on täyttäny 30.

Vierailija
5/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kannata leikata, paljon kauemmin pysyvät poissa kun nyppii vaikka pinseteillä (tai epilaattorilla).

Vierailija
6/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ollut jo kauan! Ja ikää on vasta 23. Sheivaan ne pois samalla kuin säärikarvatkin.

Vierailija
7/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä olen justiinsa kömpinyt jaloilleni mun 30 v. kriisistä, ja sitten tulee karvaa varpaaseen, kuten joku tuossa mainitsikin :-D

Mä yritän pysytellä elossa.

Ap

Vierailija
8/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne nättejä ole, mutta mulla onneksi on tosi vaaleat karvat (ja iho), niin eivät niiiin kovasti näy. Tai karvat ei juuri näy, mutta ne karvatupet eli karvojen reiät näkyy...

Mulla on muuten itse asiassa myös sormissa, siinä ensimmäisessä välissä rystysistä sormenpäiden suuntaan, samanlaisia pieniä karvoja, löytyykö kohtalotoveraita?

Vierailija
9/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee kun on täyttäny 30.

Entäs jos niitä on ollut teinistä asti? Tuleeko lisää? ;)

Minä nypin. Ei niitä kovin montaa per varvas ole ja pysyvät siten kauemmin poissa kuin sheivaamalla.

En silti usko, että kaikilla on, minä vaan olen apina. Pienenä kauhistelin tuuheita käsikarvojani ja äiti lohdutti, että kyllä ne häneltäkin väheni kun ikää tuli. No eipä auttanut.

Pitää vaan koittaa olla tyytyväinen, että on kaiken muun lisäksi ripset, kulmakarvat ja tukka ihan omasta takaa. ;)

Vierailija
10/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä et vaan ole aiemmin kiinnittänyt huomiota niihin? Kyllä mulla sormienkin päällä kasvaa karvaa. Ja nykyään jopa tisseissä joskus sellaisia pitkiä valkoisia haivenia. :s

Vierailija
11/25 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iäsä taisivat tummua vähän mutta ei ne ole lisääntyneet vaikka yli 30 v olen.

Vierailija
12/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2010 klo 11:20"]Eihän ne nättejä ole, mutta mulla onneksi on tosi vaaleat karvat (ja iho), niin eivät niiiin kovasti näy. Tai karvat ei juuri näy, mutta ne karvatupet eli karvojen reiät näkyy...

Mulla on muuten itse asiassa myös sormissa, siinä ensimmäisessä välissä rystysistä sormenpäiden suuntaan, samanlaisia pieniä karvoja, löytyykö kohtalotoveraita?
[/quote]TODELLA vanha ketju mutta täällä löytyy yksi "kohtalotoveri":)

Vierailija
13/25 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hobitti geenejä :)

Vierailija
14/25 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hassu homma kun oon 14 mutta silti omistan xD

Vierailija
15/25 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös, ja on aina ollut. Sheivaan ne välillä. Olen 17-vuotias.

Vierailija
16/25 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki hyvästä ääreisverenkiertosta, sanoi eräs sairaanhoitaja.

Vierailija
17/25 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geeneistä, kellä on tai ei. En muista onko resessiivinen vai ei.

Vierailija
18/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kolmetoista, kaikkialta mitä on tähän mennessä mainittu, olen itse huomannut sieltä niitä.

Vierailija
19/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa, kun että juuri ennen kuolemaa karvan kasvu kiihtyy äkkisiltään.

Vierailija
20/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Kyllä sulle vielä monet kriisit tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan