Mies sitten runkkasi
Meillä ollut seksin suhteen hiljaista, mies valitellut väsymystä. Seksiä ehkä 1krt viikossa, nyt kuitenkin eilen ja toissapäivänä ollut seksiä. Aamulla kuitenkin heräsin siihen kun hän runkkasi,ei loppuun asti koska lopetti kun heräsin. Kysyin asiasta kielsi tehneeensä niin ja muka nukkuneensa. Nukumme samassa sängyssä joten huomasin tämän. Mikä meillä on vikana?eikö mies ole minuun tyytyväinen?
Kommentit (48)
sitä ei tarvitse salailla. silti mieheni saattaa olla vaivautuneen oloinen jos kysyn josko hän on masturboinut. vastaus on punastellen tarjottu ngngngngngnjooo. =D
kyse on opitusta häveliäisyydestä ja siitä on vaikea päästä eroon. eli miehesi ei välttämättä tarkoittanut tuolla kieltämisellä sen kummempaa, kuin, että voi nolo, nyt se huomasi...
minä olisin tuossa tilanteessa saattanut ehdottaa, että mieheni jatkaa tuon loppuun minun katsellessani tai jos tarjoutunut tekemään sen hänen puolestaan.
mutta ei niin paljon tehnyt mieli, että olis jaksanut hommiin asti, ihan normaalia!
Miksi pitää sooloilla epävarmoilla asennoilla?
Ne asennot ovat monesti hyvin tukalia miehelle ja hänen selälleen. Ajattelisitte myös miestenne polviparkoja.Asentoja voi kokeilla ja ajatuksena se onkin jännempää kuin itse toteutus. Sinälläään kamalan keinotekoista laadun hakemista. Jos asentoja tahtoo kokeilla niin jooga on paras harrastus siihen.
T: 11cm mies
olisin vain halunnut että olisi sen myöntänyt.
Meillä ollut seksin suhteen hiljaista, mies valitellut väsymystä. Seksiä ehkä 1krt viikossa, nyt kuitenkin eilen ja toissapäivänä ollut seksiä. Aamulla kuitenkin heräsin siihen kun hän runkkasi,ei loppuun asti koska lopetti kun heräsin. Kysyin asiasta kielsi tehneeensä niin ja muka nukkuneensa. Nukumme samassa sängyssä joten huomasin tämän. Mikä meillä on vikana?eikö mies ole minuun tyytyväinen?
toiseen suuntaan poispäin minusta ja lopetti heti ja alkoi teeskentelemään nukkuvaa. Mies ei tykkää että nainen tekee aloitteen työntää rajusti pois jos yrittää "väkisin" häntä.
11cm miehellä ei tuntuisi tätä ongelmaa olevan.
toiseen suuntaan poispäin minusta ja lopetti heti ja alkoi teeskentelemään nukkuvaa. Mies ei tykkää että nainen tekee aloitteen työntää rajusti pois jos yrittää "väkisin" häntä.
vähemmän aktiivinen, mutta eipä tuo olisi vastustellu, jos olisin hänet nätisti kääntänyt ja päälleen siinä vaiheessa tullut
11cm miehellä ei tuntuisi tätä ongelmaa olevan.
itse itsetyydytystä, kun mies on vielä hereillä siinä vieressä.. ns. muka nukkuu.
Jos se on normaali mies, niin sitä alkaa kiinnostaa mitä sinä siellä oman peiton alla teet, ja hyvinkin nopsaan saattaa intoutua tulemaan jaolle. ;)
itse itsetyydytystä, kun mies on vielä hereillä siinä vieressä.. ns. muka nukkuu.
Jos se on normaali mies, niin sitä alkaa kiinnostaa mitä sinä siellä oman peiton alla teet, ja hyvinkin nopsaan saattaa intoutua tulemaan jaolle. ;)
tehdä mitään :) Kuten mun, enkä häntä niin epänormaalina pidä.
Eli jos mies ei halua seksiä kuin kerran kuussa mutta runkkaa joka päivä niin huolestuisin asiasta. Mutta jos se miehen runkkaus ei ole teidän välisestä seksistä pois niin mitä tuosta stressaamaan.
mies ennemmin runkkaa kun on mun kanssa.
Jokainen, runsaastikin seksiä saava normi mies runkkaa joskus. Onhan sen naisenkin itsetyydytys erilaista kuin seksissä saatu tyydytys.
Hölmöt akat!
Miksi ihmeessä pitää siinä vieressä runkata? Eikö voi mennä muualle hoitamaan asiaansa? Ja varsinkin, jos se on noin noloa myöntää.
kun annoitte miehillenne pakkeja tuhansia kertoja.
Miehenne luultavasti kyllästyi olemaan se ketä ei haluta. Hän tutustui uudelleen käteensä ja löysi rakkauden. Käsi ei kieltäydy, käden syliin saa aina tulla.
kertaakaan en ole 4v aikana pakkeja antanut mies antanut niitä melkein aina.
eikö ole siihen tyytyväinen?
Miehesi on varmasti siihen tyytyväinen, mutta tahtoi nyt omaa juttuaan tehdä. Voi herraisä pitääkö toisen ihmisen henkilökohtaisista asioista vetää tollaiset pultit.
On totta, että ehkä paremmankin tilanteen olis mies voinut runkulleen valita kuin tuo sängyn toinen reuna sun nukkuessa, olis mennyt vaikka vessaan, mutta ei kai se nyt maailmaa kaada.
Mä olen kovasti yrittänyt keskustella näistäkin ja kaikista asioista mutta kun mies sanoo vaan että meillä menee ihan hyvin. En ole enää tyrkyttänyt itseäni kun ennen sain aina pakit kun haluaisin n.3krt viikossa ja mies nykyään korkeintaan 1krt viikossa. Silloin alkuun ekaan 2v halusi melkein joka päivä ja mulle se sopis vieläkin.