Vierailija

Meillä ollut seksin suhteen hiljaista, mies valitellut väsymystä. Seksiä ehkä 1krt viikossa, nyt kuitenkin eilen ja toissapäivänä ollut seksiä. Aamulla kuitenkin heräsin siihen kun hän runkkasi,ei loppuun asti koska lopetti kun heräsin. Kysyin asiasta kielsi tehneeensä niin ja muka nukkuneensa. Nukumme samassa sängyssä joten huomasin tämän. Mikä meillä on vikana?eikö mies ole minuun tyytyväinen?

Sivut

Kommentit (48)

Mies varmaan heräsi ja seisoi eikä halunnut herättää sinua.

Kyllä mun mies runkkaa vaikka milloin, ja se on ihan hänen oma asiansa. Seksiä on kun on. Ei se mies siksi runkkaa että olet inha, vaan siksi kun haluaa vaan runkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

ja että mä haluan mielelläni aamuseksiä ja että olen aikaisin hereillä.

Semmosta se on. En minä itsekään aina mieluiten halua seksiä vaan saatan haluta tehdä sen yksin. Höllää liekaa ja pipoa, ap.

2

jää kiinni niin valehdella. Nytpä sitten en tiedä mitä muutakin on valehdellut kun kerran seksielämämmekin muutaman kuukauden aikana harventunut.

Seksi ap:n kanssa olisi pelottavaa. Saisi aina olla varpaillaan ettei vain tekisi mitään väärin. Etenkin ajatus siitä vainottaisi, osaako ap lukea ajatuksia. En tahtoisi olla tilivelvollinen fantasioistani hänelle.

Miksi pitää sooloilla epävarmoilla asennoilla?

Ne asennot ovat monesti hyvin tukalia miehelle ja hänen selälleen. Ajattelisitte myös miestenne polviparkoja.

Asentoja voi kokeilla ja ajatuksena se onkin jännempää kuin itse toteutus. Sinälläään kamalan keinotekoista laadun hakemista. Jos asentoja tahtoo kokeilla niin jooga on paras harrastus siihen.

T: 11cm mies

Lainaus:

eikä mies ole ilman seksiä jäänyt aina olen antanut kun on halunnut. Haluaa vain 1krt viikossa minä haluaisin useammin.

niin opettele kuules itsekin runkkaamaan niin ei ole ongelmaa teillä sitten. ;D

on aika hyvä pitkään parisuhteessa ja väsynelle. jopa hyväksyn sen meillä, vaikka useammin tekisi mieli, mutta kun sitä voi aina siirtää ja olla kainalossa vaan.

höpöhöpö ap.

runkkaus on siitä kivaa kun silloin voi ajattella vain itseään ja tulla ja lopettaa kun ite haluaa.

Runkkaaminen on erilaista, tuntuu erilaiselta ja on erilailla vapaata kun siinä miettii vain itseä. Seksissä miettii toistakin, aj se on hyvä juttu myös mutta erilaista. Joskus tahtoo pullaa, joskus jätskiä.

Kokeile kuules ite, niin huomaat.

Lainaus:

Yleensä meillä lähetyssaarnaajaa onkin eikä mies ole ilman seksiä jäänyt aina olen antanut kun on halunnut. Haluaa vain 1krt viikossa minä haluaisin useammin.

Siis melkein aina saarnaajaa, ja sinä oikein annat, kun mies haluaa..? Kuulostaa kovin "lahnamaiselta". Oletko kenties kokeillut itse tehdä aloitetta. Antanut välillä miehen olla siinä nauttivana osapuolena. Oraalista, ratsastusta ym. kivaa. Ei ne miehetkään halua aina olla se rehkivä osapuoli.. kyllä nekin osaa nauttia siitä selällään makuusta. ;)

Ei kannata jämähtää samaan kaavaan. Maistuu puulta pitemmän päälle. Vaihtelua kehiin asentoihin ja seksipaikkoihin. Seksiä voi harrastaa muuallakin kuin makuuhuoneessa pimeässä.

tosin minun aloitteestani yleensä mieheni haluaa vaan lähetyssaarnaajaa. Minä olen meistä kokeilevampi seksissä ja haluan useammin kuin mies. Olemme olleet yhdessä sen 4v vähän yli ja meillä 1,6v taapero.

alkaa oikein kaipaamaan lähetyssarnaaja-asentoa, muutenkin se on ollut mun lempi, kun siitä saa helpoiten.

jos ap:n mies pelkää naistaan että ei riitä..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat