Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen mies on lähettänyt seuranhakuviestejä chatteihin?

Vierailija
20.05.2010 |

Ja kuinka jääneet kiinni,oletteko jatkaneet yhdessä?

Mun mies jäi kiinni viime kesänä kun itse löysin viestit sen kännykästä.Lupasi ja vannoi,ettei jatka,kunnes parin viikon jälkeen jäi taas kiinni.Tästä meni muutamia kuukausia ja jäi taas 2 kertaa kiinni,joo kestän paljon..:(

Sen jälkeen ollu hiljaista sillä rintamalla,nyt kesän tullessa kuitenkin taas herää mun epäilykset pintaan,miten voin ikinä luottaa mieheeni!?En jaksa ainaista epäilyä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka laittavat seuranhakuilmoituksia nettiin, lehtiin, jos ovat naimisissa. Siis, miksi? Mies jolla on taipumus pettää ja tekee sen, eikö pääsisi helpommalla etsiä seuraa esim. ravintolasta?

Ap:lle myötätunto halaus. Itse en varmaan koskaan luottaisi mieheen, joka jäisi petoksesta kiinni.

Vierailija
2/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tehnyt ton about 3-4 krt,viimeisestä yli vuosi ja silloin sanoin että lähden lasten kanssa menee jos vielä yhden kerran tekee tuon tai jos on jotain edes siihen viittaavaakin ilmassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies on.on jäänyt kiinnikin,annoin anteeksi koska ei seuraa saanut.

Vierailija
4/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole laittanu ilmotusta mutta kaiken maailman tissi ja p***u kuvia kyllä pyydelly (ja ilmeisesti myös seuraa)... pari vuotta sitten sain tietää ku oli jollekki naiselle ladannu ihan puheaikaa, ja piti mua yllättäen taas niin tyhmänä ja selitti et ihan omaan puhelimeen latas... hmm... noooh saattaapi olla et jatkuu tai sitten ei mutta silloin päätin alkaa elää omaa elämää ja näillä mennään vieläkin. ja en ole pettänyt. Oon sitä mieltä että ei se vaihtamalla parane.. tai pahene..

Vierailija
5/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tekee sen ihan meidän molempien puolesta : )

Vierailija
6/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tekee sen ihan meidän molempien puolesta : )

haetteko miestä/miehiä vai naista?

Vierailija
7/7 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettelemään. En nimittäin aio katsella sitä enää syyskuun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi