Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä tuntenut kateutta

Vierailija
20.05.2010 |

uskotko jos sanon näin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis tai muuta kateutta.

Jos et myönnä, valehtelet itsellesi.

T: 11cm mies

Vierailija
2/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sanoa saman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi uskon, että olet niin nuori, ettet ihan vielä tunne itseäsi.

Jos väität, että olet 50 v, etkä ole tuntenut kateutta, niin olen vilpittömästi pahoillani sinun puolestasi. Kateus kun kertoo vain yhdestä asiasta: minun omista tavoitteistani, omista alitujuisista toivomuksista ja haluistani. Olisin siis todella pahoillani, ettei sinulla ole ollut mitään tavoitteita tai toiveita elämäsi suhteen.

Kun kateuden tunnistaa, sitä pystyy hallitsemaan. Se ei ole negatiivinen tunne.

Vierailija
4/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin Juuri sanoa saman

Vierailija
5/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistään muustakaan. ap

Vierailija
6/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim lapsena.

Ehkä tunteeton voisi olla niin, ettei ikinä olisi tuntenut kateuttakaan?

Vierailija
7/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistään muustakaan. ap

Vierailija
8/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen nainen

Vierailija
9/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntenut peniskateutta: olen miehille kateellinen siitä, että heillä on enemmän luontaista auktoriteettiä.

Vierailija
10/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunne itseni hyvinkin tasapainoiseksi ja tunnen, että minun ei tarvitse kadehtia ketään kun ei sillä kuitenkaan mitään itselleen voita. ap.

Vierailija
11/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntenut peniskateutta: olen miehille kateellinen siitä, että heillä on enemmän luontaista auktoriteettiä.

Vai tarkoitatko lapsen kasvatuksessa, vai missä asioissa?

Vierailija
12/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunne itseni hyvinkin tasapainoiseksi ja tunnen, että minun ei tarvitse kadehtia ketään kun ei sillä kuitenkaan mitään itselleen voita. ap.

Minäkään en ole koskaan ollut kateellinen mistään materiasta, ja hyvistä asioista olen yleensä ottanut mallia, mutta en kadehtinut.

Vierailija
13/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luen tätä ketjua, niin kallistun siihen, ettei ap ihan tunne itseään. Koska hän ei vastaanota nelosen kommentteja. Puolustusmekanismit taitavat iskeä päälle niin itsetuntemuksessa kuin viestien vastaanottamisessa.

Kirjoitin yllä, että olen tuntenut peniskauteutta, koska miehillä on auktoriteettiä. Puhun yleisestä auktoriteetistä. Jos tulee jokin ongelma esim. viranomaisten kanssa, on parempi pistää mies asialle. Tai laitan miehen soittamaan autokorjaamoon, hän saa enemmän kunnioitusta osakseen. Jos pitää mennä jollekulle rähjäämään - niin mies saa rähjätä tulematta naurunalaiseksi, nainen taas tekee itsestään hölmön.

Vierailija
14/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vakaasti uskon siihen, että se mitä muilla on ei ole minulta itseltäni mitään pois. ap.

Vierailija
15/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi uskon, että olet niin nuori, ettet ihan vielä tunne itseäsi. Jos väität, että olet 50 v, etkä ole tuntenut kateutta, niin olen vilpittömästi pahoillani sinun puolestasi. Kateus kun kertoo vain yhdestä asiasta: minun omista tavoitteistani, omista alitujuisista toivomuksista ja haluistani. Olisin siis todella pahoillani, ettei sinulla ole ollut mitään tavoitteita tai toiveita elämäsi suhteen. Kun kateuden tunnistaa, sitä pystyy hallitsemaan. Se ei ole negatiivinen tunne.

Minä tutustuin tunteisiini vasta nelikymppisenä ja kyllä, arsenaaliin kuuluu nykyään myös kateus. Olisin voinut 10 vuotta sitten kirjoittaa samoin kuin ap, ihan vilpittömästi kuvitellen ettei kateus koske mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi