Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystynkö vaihtamaan enää minipillereitä kierukkaan?

Vierailija
20.05.2010 |

Eli siis jälkitarkastus oli kuukausi sitten ja sain toiveeni mukaan minipillerit.

Söin niitä tosin vaan pari viikkoa ja kun lopetin imetyksen hommasin Harmonet pillerit.

Muisti ei ole mitä parhaimmasta päästä ja olen ajatellut että se kierukka olisi ollut parempi.

Pystynkö soittamaan neuvolaan ja sanomaan että haluaisinkin tämän vai tuleeko se erikseen maksamaan? Olen kyllä kuullut että muualla kierukka on ilmainen mutta täällä Pohjois-Karjalassa se ensimmäinenkin maksaisi..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ole missään ilmainen ja kuparikierukkaa ei ehkä kannata hankkia.

Vierailija
2/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se hormonikierukka maksaa suurinpiirtein ja minkä takia et suosittele kuparikierukkaa?

t:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka ilmanen mutta olen ottamassa nyt tällä kertaa hormonikierukan. Se maksaa 150 e, mutta ei se 5 vuoden ehkäsystä ole paha summa.

Papassa tarttee käydä ennen kierukanlaittoa.

Meillä kun ei ottanut hormonikierukkaa jälkitarkastuksessa niin sain testattavaksi mini-pillerit ja lääkäri kirjoitti reseptin kierukasta, haen sen apteekista ja menen perhesuunnitteluneuvolasta varaamaan aikaa asennusta varten.

Vierailija
4/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä varten piti hankkia resepti lääkäriltä. Itse vielä hain reseptillä kapineen apteekista ja kiikutin lääkärille, joka asensi sen.

Vierailija
5/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai voit vaihtaa koska vaan mieltäsi, mutta jos kunta ei tarjoa ilmaista kierrukkaa niin tietenkin sun se pitää maksaa. Kuparikierrukka on ihan hyvä vaihtoehto. Itselläni on sellainen, koska en mistään hinnasta suostu enää koskemaan mihinkään hormoneihin. Sekottavat niin pahasti mun mielialat. Ei mulla kuparikierukka ole mitään ongelmia aiheuttanut, enkä ole tullut raskaaksi.

Vierailija
6/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan jotain 150 hujakoilla, vähän riippuu ja roikkuu. Joissakin paikoissa sen saa suoraan sieltä missä asennetaan, joissakin paikoissa pitää itse apteekista hakea.

Kuparikierukassa on niin paljon sivuhaittoja, että sellaista kapistusta en ikinä ottaisi. H-kierukkaan taas olen ollut todella tyytyväinen jo 9 vuoden ajan.

Vierailija
7/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on ensimmäinen kierukka. Ja tietty saa muuttaa mieltään tai todeta ettei pillerit ollutkaan hyvä juttu. Hormonikierukka runsaisiin vuotoihin kela-korvattuna maksaa n. 100e, muuten sen 150e.

Vierailija
8/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko ton maksaa vaikka erissä jos ei ole rahaa maksaa kerralla koko kierukkaa?

t:ap

Vierailija
9/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa, jatka pillereiden syömistä kunnes sitä varaa on.

Vierailija
10/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko ton maksaa vaikka erissä jos ei ole rahaa maksaa kerralla koko kierukkaa? t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän