Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spinningin harrastajia?

Vierailija
19.05.2010 |

Onko teillä spinning-kengät? Oiskohan niistä apua, kun toinen jalkapohjani puutuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma. Mietin että sijoittaisinko niihin kenkiin. Eli kokemuksia otan minäkin mielellään vastaan ;)

Vierailija
2/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on shimanot, olen ollut tyytyväinen satsaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä valikoimakin näyttäs olevan netissä. Yhdet ihanat valkosetkin jo löysin. Kakkoselle tää siis =)

Vierailija
4/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä valikoimakin näyttäs olevan netissä. Yhdet ihanat valkosetkin jo löysin. Kakkoselle tää siis =)

ap

Vierailija
5/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli sama ongelma, johtuu siitä, että muiden kenkien pohja on sen verran pehmeä, että alkaa painaa hermoja. eiköhän halvimmatkin pyöräilykengät ole hyviä, kunhan on vaan kova pohja

Vierailija
8/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaa tää hommaaminen. Pitääks ensin kysyä salilta ohjeita, et millaset sopis vai onko ne kaikki yhteensopivia kaikkien polkimien kans?

Vierailija
9/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki oli tässä 4v tauko välillä ja sen aikana oli nämä kengät ilmestynyt markkinoille. Sanoisin näin että se puutuminen ehkä enemmän johtuu siitä että ei ole tottunut vielä tähän lajiin tai että liian tiukat kengät. Ns spinningkengät on kyllä minun mielestäni rahastusasia, eikä niitä todellakaan tarvita. Yhdessä vaiheessa oli myös spinninghousut (pehmeä pyllyosa) - aivan naurettavaa...

Vierailija
10/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös tavallisessa pyöräilyssä. Se on niin häiritsevää, että en ole sitten pyöräillyt. Olen kuullut aiemminkin, että johtuisi liian pehmeistä/taipuisista pohjista kengissä.

Vierailija
11/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki oli tässä 4v tauko välillä ja sen aikana oli nämä kengät ilmestynyt markkinoille. Sanoisin näin että se puutuminen ehkä enemmän johtuu siitä että ei ole tottunut vielä tähän lajiin tai että liian tiukat kengät. Ns spinningkengät on kyllä minun mielestäni rahastusasia, eikä niitä todellakaan tarvita. Yhdessä vaiheessa oli myös spinninghousut (pehmeä pyllyosa) - aivan naurettavaa...

Kyllä se puutuminen, lihaskrampit jne. johtuu juuri niistä liian pehmeistä kengistä, toki myös tietynlaiseen rasitukseen tottumattomuus vaikuttaa myös hieman. Voisinkin muuten haluta housut, joissa pehmeä pyllyosa, perse nimittäin puutuu tunnilla ja pilluunkin sattuu joskus.

Klosseista, kyllä ne melkein 100% sopii kaikkien salien pyöriin.

Vierailija
12/12 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilykengät ovat ihan normaali keksintö eikä mitään turhuutta. Auttavat siihein ettei jalkapohja puudu liian pehmeillä kengillä. Klossi auttaa siihen että voit tehdä lihastyön myös jalan mennessä ylöspäin. Nämä siis ihan mun perusmaatopyöräilystä opittua ja toki olen siihenkin hankkinut pylräilykengät vaikka en spinningissä jaksakaan käydä. Hankkikaa hyvä maastopyörä ja menkää pihalle :)