Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jäykkäkouristusrokotteen ottaa kun on raskaana? (ev)

Vierailija
19.05.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada esim. tapaturman takia, annetaan raskaanakin

Vierailija
2/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei päivystyksessä annettu kun teloin käteni ja olin raskaana. Sain myöhemmin lapsen jo synnyttyä jäykkäkouristusrokotteen neuvolassa, mutta olin tietämättäni uudelleen raskaana. Lääkärin mukaan ei ollut haittaa ja terve tyttö syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nappas mua kädestä kiinni ja reikiähän siihen tuli. Pennuilla kun on eritttttäin terävät hampaat.

ap

Vierailija
4/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema on mahdollista pidentää rokotuksen antoväliä, jopa 20 vuoteen. Työterveyshoiteja sanoi, että me nuoremmat ihmiset alta 40 -v ollaan niin tehokkaasti rokotettuja, että väliä voisi hyvin pidentää.

Oli ollut yths.llä töissä ja siellä lähetelleet näytteitä KTL.lle, kun nuoret sai rokotuksista niin voimakkaita reaktioita. Vastauksena korkea vasta-ainepitoisuus ja seuraava rokotus 20v. päästä.

Toki, jos jotain sattuu tai on lähdössä jonnekin kaukomaille kannattanee ottaa ihan normaalisti.

Vierailija
5/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nappas mua kädestä kiinni ja reikiähän siihen tuli. Pennuilla kun on eritttttäin terävät hampaat. ap

ja kysy rokotuksen tarpeellisuudesta.

Vierailija
6/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kait sitten pakko?

Vierailija
7/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katottiin onko rokotukset ajantasalla, kun ekan kerran kävin neuvolassa. Jos ei olis ollu, sillo oltais rokotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi