Pitäisiköhän lyhentää klipsipidennyksiäni...?
Tilasin joku aika sitten sellaiset 50 cm pitkät klipsihiuspidennykset, eli siis kun laitan ne päähän, ulottuvat ihan alaselkään saakka. Tosi nätit ja ihanat.. mutta.. mun oma tukka loppuu harteille ja vaikka sitä on hitusen kerrostettu, oma tukkani näkyy typerästi hiusten liikkuessa pitkien hiusten lomasta :/
Ajattelin, että jos lyhentäisin noita klipsejä sillä tavalla, että omaan tukkaan tulisi pidennystä vain n. 10-15 cm, ja pidentäisin klipsuhiukset portaittain, eli siis sitten päässä ollessani omat hiukseni olisivat lyhyimmät, siitä parin sentin päässä lyhimmät klipsihiusosiot, sitten taas pari senttiä väliä jne. Näyttäisi ehkä kerrostetulta sitten ne klipsihiuksetkin ja sitten se oma tukkani ei erottuessaan näyttäisi pahalta vaan kampaukseen kuuluvalta?
...tajusikohan kukaan mitä tarkoitin... :D
Sillä minä tässä epäröin ja kyselen, kun pidennykset maksoivat kuitenkin 100 € ja ovat aivan ihanat pitkänä.. että jos pilaan ne leikkelemällä...
Kommentit (3)
leikkaamaan niitä itse, pideenyshius on paljon paksumpaa hiusta kuin normaali suomalainen hius joten ei käyttäydy samalla tavalla. Ja kun ne on lyhennetty, niitä täytyy reilusti ohentaa latvasta, että näyttäisi luonnolliselta. Käväise siis kampaajalla:) T: parturi-kampaaja
Ei onnistu itse leikkaaminen. Mun kampaaja on leikannut mulle.
ovat niin typerän näköisiä ja eivät ainakaan mairittele kantajaansa. Ole oma itsesi ylpeänä!