Mikähän vialla kun menkkoja ei kuulu ja kaksi R-testiä negaa.
Kiertovälini on 27-max 30. Lyhyemmän mukaan menkat myöhässä 4pv ja pisimmän 1pv:n. Tein eilen ja tänään raskaustestin ja näytti negaa kumpikin. Mikähän on kun menkat myöhässä enkä ilmeisesti raskaana ole vaikka se olisi mahdollista ja toivottavaa. Viime viikolla nippaili mahasta menkkakipujen tapaan,ihan hetken aikaa vain ja silloin tällöin..huoletta kun ei aikaisemmin ole ollut myöhässä muutoinkuin raskaaksi kun tulin esikoisesta ;D
Kommentit (18)
clearblue ainoa jolla saan plussan
ja 4 raskautta
sieltä sisältä paljastuu liuska/liuskoja(riippuu onko viikko näyttö samassa)?pystytkö laittamaan kuvaa?voisin tulkita sitä.
mulla testi näytti että ei raskaana mut viivat näytti positiivistä.tästä viikon päästä sain apteekin testillä plussan.nyt viikkoja 5+2
..tyystin, että siellähön ne viivat tai viiva on digitestin sisällä,joten kiitos vinkistä ;) Avasin testin ja katsoin tulosta ja mielestäni siinä näkyy haalea viiva testiviivan vieressä. Katsotaan, saanko kuvaa tänne....
vaikea saada tolkkua kuvasta, joten en viitsi sitä laittaa. Livenä viiva kyllä näkyy ja nyt se on semmonen ohut ja muuttunut selkeämmäksi. Testin teosta nyt noin 2 tuntia. Noin 1,5 tuntia testin tekemisen jälkeen viiva oli paksumpi, mutta himmeämpi.
joka kirjoitti edelliset viestit, vaan mun eka viesti oli tokana :) Mutta oliko onnittelut mulle ja oletko varma, että tulos on positiivinen?
voi viitata syöpään tms. kerran täällä erään palstalaisen mies teki pissaraskaustestin ja hän sai positiivisen tuloksen. no hymypä hyytyi ja nauru lakkasi kun selvisi että syöpä on kyseessä.
kipikapi äkkiä lääkäriin!
vaiheessa teit testin, kun se näytti "ei raskaana"? Mä tein sen kp 29/28
Raskaushormonia alkaa erittyä vasta runsaan viikon kuluttua hedelmöittymisestä ja jos se hedelmöittyminen on tapahtunut loppukierrosta, testi näyttää negaa.
Vaikka sinulla on suht säännöllinen kk-kierto, se ovulaatio voi silti heitellä isosti.
Minulla on molemmissa raskauksissa testi antanut negaa muutaman päivän kuluttuakin siitä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa - ja plussaa vasta viikon kuluttua! Ja kierto on aika säännöllinen minullakin, 26-29 vrk.
vaan vastauksesta! Oireet on kyllä sen mukaiset, joten luulen, että kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Ei ole oikein kokemusta aikasesta testaamisesta, kun esikon kohdalla tein testin joskus 38/28-30. Silloin tulikin tosi vahva plussa :) Ja miksiköhän sitä on nyt näin malttamaton?
Itsellä tosiaan joko näyttää myöhemmin taikka sitten jostain kummansyystä menkat myöhässä..kyllä paleltaa ja nyt jo väsymystä huomaan itsestä,mutta mene ja tiedä taas noista =DD Ajattelin odotella nyt ainakin tämän viikon rauhassa,teen testiä vasta ehkä loppu kuusta uudelleen..silloin pitäisi jo mahdollista huono vointisuutta olla ja muuta iretta,jos on ollakseen ja jos testi vielä silloin näyttää negaa niin soitan lääkäriin.Inhottaa odotella ja elätellä pientä toivon kipinää,alkaisi nyt vaan ne menkat tai tulisi selkeä plussa ;)AP
Jännät paikat tosiaan :) Kyllähän tuo odottavan aika on aina pitkä ja epätietoisuus on kiirastuli. Digitestin alla piileksi tosiaan haalea positiivinen tulos, joten katsotaan lähipäivinä aamupissasta, josko se siitä vahvistuisi. Toivon kovasti sinullekin sitä plussaa :) -kakkonen
Niin se sitten kai on. Vähän vaan epäilyttää tuo, kun testissä luki "ei raskaana" ja purettu testi näytti kuitenkin plussaa, että voiko se pitää paikkansa.
tuuthan kertomaan kuulumisia tänne jatkossa, että miten tilanne etenee? -kakkonen
kans jos kyseessä on se syöpä, tuuthan?
Mulla on suht säännöllinen 28:n päivän kierto ja menkat piti alkaa eilen. Tein tänään testin, joka oli negatiivinen (digitaalinen testi). Raskausoireita mielestäni kuitenkin on: viluttaa, väsyttää, hajuaisti herkistynyt. Samanlaista, kuin ekassakin raskaudessa. Luulenpahan vaan, että meillä molemmilla testi näytttää positiivista, kunhan malttaa vielä muutaman päivän :)