Asun Lontoossa ja nain somalipariskunnan taalla Emmaljungan vaunujen
kanssa kavelylla. Heidan taytyi olla "suomalaisia"!
Kommentit (12)
Tarkoitatko, että ovat asuneet Suomessa ja täällä sossun rahoilla ostaneet Emmaljungat ja sit muuttaneet britteihin? Hehe, voi olla tietenkin, mutta mutta......
Heh, tai ovat ostaneet ihan OMALLA RAHALLA
Heh, tai ovat ostaneet ihan OMALLA RAHALLA
Todennäköisimmin kuitenkin sossun = meidän veronmaksajien rahoilla.
somaleita tosiaan kutsua ulkomailla suomalaisiksi?
Ja olen jopa kuullut, että jokunen käy ihan töissäkin! Ja olen muuten kuullut joskus kun somali puhui suomea!
että somaleiden työttömyys on aika suurta. En muista tarkkaa lukua, mutta jotain 50-60% luokkaa se on. Eli suurin osa somaleista ei käy töissä. Siihen en puutu, mistä se johtuu, mutta tämä on tilastojen kertomaa.
kanssa kavelylla. Heidan taytyi olla "suomalaisia"!
Siksi joillekkin muualta tulleille anetaan suomen passi ja otetaan heidät täys kansalaiseksi.Kaikilla eduilla ja velvotteilla. Emalijunkan vaunuja muuten myydään aika moner maassa,kun hyviä on. HYVÄ tavara kaupitsee itse itsensä.EN ees viitsi sanoo mistä malli on sävelletty,kyseisiin kärryihin.
miehen konttaavan kadulla, taisi olla suomalainen.
en ymmärrä miksi Suomi piti vetää mukaan.. Emmaljungaa myydään myös Isossa-Britanniassa.
Suomi ei ole maailman napa!
Saa niitä Emmaljungia enkuistakin!!! Ja ihan on suositut vaunut/rattaat myös siellä!
Terv.20v. siellä asunut
enkä naamasta erottanut mistä Afrikan maasta se oli kotoisin.
ei tama naimissa olo paljon poikkea normaaliarjesta.
Tarkoitatko, että ovat asuneet Suomessa ja täällä sossun rahoilla ostaneet Emmaljungat ja sit muuttaneet britteihin? Hehe, voi olla tietenkin, mutta mutta......