Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teidän hermot kestäisi

Vierailija
18.05.2010 |

naapurista kuuluvaa karaokea? Tää "laulaminen" on päivittäistä ja yleensä sama biisi vedetään puhki jankuttamalla sitä päivästä toiseen, kunnes vaihtuu.

Asutaan ok-alueella ja toi mölinä kuuluu meillekin sisälle, vaikka ovet ja ikkunat kiinni (sanoista saa selvän sisällä ollessakin, saati melutaso aika häijy ulkona ollessa). Lauluja ei ole nuotteja nähnytkään, ainakaan viitsinyt opetella. Ja kun 60v epävireinen ämmä vetää "Tahdon rakastella sinua", niin.. naurussa pitelemistä, mutta pidemmän päälle hieman kiristää pinnaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta voi mennä sanomaan. Melu ei saa häiritä naapureita, vuorokaudenajasta riippumatta!

Vierailija
2/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yläkerran naapuri tykkää popittaa. Lopettaa aina kiltisti lapsen päikkäri- ja yöuniaikaan, kun asiasta sanottiin. Vastineeksi me siedetään vähän melua päiväsaikaan.:)

Mä kysyin, että eikö hän koskaan ole ajatellut langattomia kuulokkeita? Niillä mä aina kuuntelen musiikkia kun haluan fiilistellä. Naapuri oli ihan hämmästynyt, että ei hitto, en ole IKINÄ ajatellut niitä käyttää. Hän ei vaan koskaan ajatellut että muitakin ihmisiä on olemassa tässä hänen todellisuudessaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yläkerran naapuri tykkää popittaa. Lopettaa aina kiltisti lapsen päikkäri- ja yöuniaikaan, kun asiasta sanottiin. Vastineeksi me siedetään vähän melua päiväsaikaan.:)

Mä kysyin, että eikö hän koskaan ole ajatellut langattomia kuulokkeita? Niillä mä aina kuuntelen musiikkia kun haluan fiilistellä. Naapuri oli ihan hämmästynyt, että ei hitto, en ole IKINÄ ajatellut niitä käyttää. Hän ei vaan koskaan ajatellut että muitakin ihmisiä on olemassa tässä hänen todellisuudessaan.:)

Meni pahasti kuulo. Nyt lääkärin toiveesta kuunnellaan kunnon kaijuttimilla niin kuulo ei vaurioidu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän