Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroko ainoa vaihtoehto?

Vierailija
17.05.2010 |

Miehellä karkaa mopo käsistä kun ottaa alkoholia. Eli ei tajua mistään mitään ja käy huorissa.

2 kertaa olen antanut anteeksi (kertojahan voi olla enemmän, mistä sen tiedän kun ei ole jäänyt kiinni muuta kuin 2 kertaa)

Toisella kerralla sai sukupuolitaudin ja siksi jäikin kiinni koska mun piti mennä testeihin myös ja onneksi en ollut saanut tartuntaa.

Sanoin miehelle, että se on nyt sitten kalja tai perhe. Mies valitsi perheen ja on ollut jo muutaman vuoden juomatta. Ja minä tyhmänä menin kuvittelemaan, että tämä elämä lähtee tästä sujumaan. Olen halunnut pitään yhtä lasta lisää. Mies joitain kuukausia sitten yllätti mut ja sanoi, et haluaa myös vielä yhden lapsen. Nyt olen sitten raskaana ja mies aloittanut taas juomisen. Tai kerran on käynyt kaljoilla, mutta tiedän vanhastaan, että ei pysty enää kavereitten edessä oleen juomatta ja joo on kyse jo 40 v miehestä. Itse on sanonut, että kaveripaine on kova. Ja sanoi vielä, että haluaisi hieman "löysätä krakaa", eli ottaa 1-2 kaljaa kun on ulkona.

Mutta tiedän, ettei se pysty jättämään siihen yhteen kertaan.

En enää aijo pyytää valitsemaan perheenja vinan välillä, en halua olla kamala pirttihirmu joka kieltää mieheltään kaljan, mutta en myöskään jaksa aina murehtia missä se menee ja mitä tekee. Ja varsinkaan en halua mitään tauteja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi ihan hyvin vaatia

Vierailija
2/2 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pysty elään koko ajan epäluulon ja pelon (mahd sukupuolitaudit) kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi