Suomen huippumalli haussa Milanossa
Voi vitsi kun noi tytöt ovat niin ihanan innoissaan tosta matkasta. Osa eka kertaa lentokoneessa ulkomailla ja kaikki niin onnellisen oloisia. Jaksavat ihastella jotain ihan tavallisen näköistä hotellia :) Miten itse saisi tollaisen innon päälle reissuun?
t. Työkseen paljon matkustava
Kommentit (11)
Sitä varmaan nolottaa kun se katsoo ohjelman nyt telkkarista. Ei varmaan tajunnut, että kaikesta sanotusta poimitaan ne jotkut jutut ja jos valittaa silloin tällöin niin puheista saadaan semmoinen mielikuva että valittaa koko ajan. Se on muutenkin reppana niin pienen oloinen, jotenkin niin nuori. Voisi kyllä ehkä empatiakykyään harjoittaa. :)
Oli kuvaustilanne mika tahansa, sen kommentti on silmien pyörittelyä ja "sit meiän piti tehä jotain tällaista ja ei kylkauheesti kiinnosta" -tasoa. Miksi se on kisassa kun asenne on noin hakusessa??
Mutta kai sen kitinää näytetään kun muut vaan hymistelevät "kaikki on ihanaa". :)
Aina sanomassa jotain "siis mä olin ihan et yök!"-tyylistä ja naama rutullaan koko ajan. :D Voi sitä.
Olinkohan kolmonen.
Vaikka se Mari valittaa, se tulee silti pärjäämään pitkälle tossa kisassa.
Voittajaksi saakka tai kahden parhaan joukoon ainakin.
Voitosta tulevat kilpailemaan Mari, Jenna ja ? - kuka?
kun on antanut tv:ssä viikkojen ajan noin valoisan kuvan itsestään.
mutta jokin siinä muistuttaa Rakel Liekkiä niin paljon että häiritsee... (olisko puhetyyli osasyy)
puhuu vähän nenäänsä, kuten Tiiakin. Voi olla, että se tuo just tuon vaikutelman. Ei ulkonäössä varmaan ole muuta yhteistä kuin punertavat hiukset.
vaikka on aika kyyninen, niin maailmalla pärjännee hänen luonteellaan paremmin mitä "iiiihanaa, siis niin fantsua"- asenteella. Sekin tyttö jota tuntematon mies tuli Milanolaisella torilla halaamaan --> miksei hätistänyt pois vaan jäi "muiden pelastettavaksi".
Parempi olla liian pessimistinen (kuin tyhmä joka koittaa miellyttää kaikkia ja uskoo kaiken sokeasti) näin ei lankea kaikenmaailman huijareihin "voi järkätä sut Voguen kanteen jos otat poskeen" -tyyppisiin ym.
+Jos mallista saa hyviä kuvia, hän on hyvä catwalkilla ja hoitaa työnä hyvin (ei myöhästele, tee ohareita jne.) ja käytös on asiallista (ei tarvitse olla koko ajan pakkohymy naamalla ja niin ihanaa ja pirtsakkaa) töitä kyllä riittää.
Mari on ylpeä ja ylimielinen sekä itsekäs. Näkihän sen jo tämän päivän kuvasta, ettei Marilla ole kykyä eläytyä muuhun kuin vittumaisiin fiiliksiin.
Yritä ottaa aikaa irti sen verran että ehdit esim. istua katukahvilassa sen yhden kahvin verran. Niin mä teen. Ja mietin sitä että monet haluaisivat reissata mutta se ei ole heille mahdollista.